A Sony termelése nem tud lépést tartani az új slágerrel, az LCD-tv-vel

Kiss Ádám Zoltán, 2004. november 28. 22:25
A világ legnagyobb fogyasztó-elektronikai konszernje bejelentette, hogy olyan értékben nőtt a kereslet az LCD-tv-k iránt, hogy azt gyártósorai egyszerűen képtelenek kielégíteni.
Chris Beering, a Sony Europe elnöke elismerte, hogy nem tudnak elég LCD-tv-t gyártani, és az igények teljesítése érdekében más gépsorokat sem tudnak átállítani erre a termékcsoportra, mert már minden olyan részleg, mely technikailag képes ilyen modelleket előállítani, már csak LCD-tv-vel foglalkozik. Beering szerint nem volt fennakadás a legfontosabb részegység, a panelek szállításában, egyszerűen nem bírják kapacitással. A felmérések szerint a karácsonyi szezonban minden technikai termékre költött összeg harmada a televíziózók cseréjére fordítódik, és ez az esetek túlnyomó többségében LCD-tv-t jelent. A Sony egyébként jól teljesített a nem túl sűrű nyári szezonban is, a szeptember előtti hat hónapban a cég 5 százalékkal növelte piaci részesedését. Az új sláger-termékcsoport megjelenése alapjaiban változtatta meg az ipar egyes részeit, például a gyártás egyik legfontosabb anyagaként számontartott indium-oxid, mely a megjelenítő felületének kulcsfontosságú összetevője, kilónként 900 dollárba kerül, ez a nem fordult elő 1939 óta.
Kulcsszavak: televízió TV LCD Sony

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01