Közös segélyvonalat indított a három mobilszolgáltató

forrás Prim Online, 2005. január 6. 12:04
Alig néhány óra alatt több mint 150 ezer áldozatot követelt és hatalmas pusztítást okozott a délkelet-ázsiai földrengést követő szökőár. A katasztrófa következményeinek felszámolásához, a károsultak megsegítéséhez mától a hazai mobilosok is hozzájárulhatnak.
A Pannon GSM, a T-Mobile és a Vodafone ügyfelei 2005. január 6-tól a 1749-es szám felhívásával hívásonként 200 forint adománnyal támogathatják a rászorulókat. Ez az összeg teljes egészében a rászorulók megsegítését szolgálja. A 1749-es segélyvonalon január 6-a és január 31-e között a három mobilcég ügyfeleinek összegyűjtött adományát a szolgáltatók a Magyar Vöröskereszt közreműködésével juttatják el az érintetteknek.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55