Az iPod felpörgeti a kiegészítők piacát

Kiss Ádám Zoltán, 2005. január 19. 22:04
A tapasztalatok szerint az iPod 2001 októberi bemutatása óta komoly mértékben megmozgatta kiegészítők piacát, ami legalább olyan jövedelmező, mint maga az alapkészülék.

Az iPod meglepetéssel szolgált, mikor kiderült, hogy az Apple teljes bevételének 35 százalékáért felelős. Így egy "játékszer" hozzájárult ahhoz, hogy az Apple története egyik legsikeresebb évét zárja. Az új iPod Shuffle-re megjelenése után egy héttel még mindig egy kizárólag csak egyhónapos szállítási idővel vesznek fel rendeléseket. A fejhallgatók, tokok, autós kiegészítők ezzel egy külön iparággá nőtték ki magukat, melyet sokszor képtelen maga az Apple lefedni, így komoly lehetőséget biztosít más vállalkozásoknak. Az elemzők éppen ezért figyelték fokozott figyelemmel a Mac mini változatának megjelenését, mivel a gép árában sem billentyűzet, sem egér, sem hangszóró, sem monitor nincs benne, így kellő mértékű forgalmazása esetén nagy lendületet adhat a kiegészítők piacának.

Kulcsszavak: Apple zene

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59