Ericsson: 3G szerződés Romániában + 3G szolgáltatások Olaszországban

forrás Prim Online, 2005. január 24. 17:47
Az Ericsson és a Vodafone többségi tulajdonában lévő Connex keretszerződést írtak alá Románia első 3G hálózatának kiépítésére
A Connex - Románia piacvezető mobilszolgáltatója - az Ericssont választotta WCDMA hálózatának berendezés-szállítójául. Ez lesz az első hálózat Romániában, mely elérhetővé teszi a legkorszerűbb harmadik generációs szolgáltatásokat.

A szerződésben foglaltak szerint az Ericsson szállítja és telepíti a 3G alap- és rádiós hálózati berendezéseket, elvégzi a rendszerintegrációt és szolgáltatás-optimalizációt, beleértve a különböző berendezés-szállítók közötti integrációt is. Az Ericsson műszaki és képzési támogatást is nyújt az általa szállított megoldásokkal kapcsolatban.

Az Ericsson és az olasz H3G Italy öt évre szóló kizárólagos szerződést írt alá menedzselt szolgáltatások nyújtásáról


Az Ericsson kizárólagosságot garantáló szerződést írt alá a Hutchison Whampoa Csoporthoz tartozó H3G Italy vállalattal, menedzselt szolgáltatások nyújtásáról. A szerződés szellemében az Ericsson veszi át a H3G Italy teljes harmadik generációs hálózatának menedzselését.

A H3G Italy - a világ legnagyobb 3G szolgáltatóinak egyike, Olaszországban mintegy 2,6 millió előfizetővel - az Ericssont választotta stratégiai partnerének a több gyártó berendezéseiből álló 3G hálózatának menedzselésére és fejlesztésére Olaszországban. A szerződés tartalmazza továbbá a berendezések optimalizációját, a H3G Italy korszerű harmadik generációs multimédiás szolgáltatásainak menedzselését, beleértve a szolgáltatási szinteket és az üzleti támogatási rendszereket is.

A szerződés eredményeképpen a H3G Italy öt év alatt mintegy 250 millió eurós megtakarítást érhet el, ami a szolgáltató további fejlesztési terveit segíti, például az ígéretes 3G multimédiás és videoszolgáltatások elterjedését Olaszországban.

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 16:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01