Ericsson: 3G szerződés Romániában + 3G szolgáltatások Olaszországban
A szerződésben foglaltak szerint az Ericsson szállítja és telepíti a 3G alap- és rádiós hálózati berendezéseket, elvégzi a rendszerintegrációt és szolgáltatás-optimalizációt, beleértve a különböző berendezés-szállítók közötti integrációt is. Az Ericsson műszaki és képzési támogatást is nyújt az általa szállított megoldásokkal kapcsolatban.
Az Ericsson és az olasz H3G Italy öt évre szóló kizárólagos szerződést írt alá menedzselt szolgáltatások nyújtásáról
Az Ericsson kizárólagosságot garantáló szerződést írt alá a Hutchison Whampoa Csoporthoz tartozó H3G Italy vállalattal, menedzselt szolgáltatások nyújtásáról. A szerződés szellemében az Ericsson veszi át a H3G Italy teljes harmadik generációs hálózatának menedzselését.
A H3G Italy - a világ legnagyobb 3G szolgáltatóinak egyike, Olaszországban mintegy 2,6 millió előfizetővel - az Ericssont választotta stratégiai partnerének a több gyártó berendezéseiből álló 3G hálózatának menedzselésére és fejlesztésére Olaszországban. A szerződés tartalmazza továbbá a berendezések optimalizációját, a H3G Italy korszerű harmadik generációs multimédiás szolgáltatásainak menedzselését, beleértve a szolgáltatási szinteket és az üzleti támogatási rendszereket is.
A szerződés eredményeképpen a H3G Italy öt év alatt mintegy 250 millió eurós megtakarítást érhet el, ami a szolgáltató további fejlesztési terveit segíti, például az ígéretes 3G multimédiás és videoszolgáltatások elterjedését Olaszországban.
Kapcsolódó cikkek
- Ericcson: optikai hálózat és Triple Play központ Bólyban
- 1 millió bázisállomás az Ericssontól
- EDGE Evolution: 1 Mb/s mobil-adatátvitel 2009-re
- Az Ericsson bővíti a Mobilkom Austria csoport 3G hálózatait
- Kína: mobil 4G rendszer a hivatalos 3G start előtt
- Az Ericsson WCDMA 3G rendszert telepít a T-Mobile-nak
- Ericsson HSPA-hálózat Dániában
- Ericsson HSPA-rendszer a 3 Scandinaviánál
- Ericsson: teljes körű csomagkapcsolt maghálózat a Telenornak
- A mobiltelefónia 50. évfordulóját ünnepli az Ericsson
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.