Philips: mérséklődő negyedévi eredmény
MTI Sajtóadatbank, 2005. január 28. 09:30
A holland Philips elektronikai konszern eredménye csökkent 2004 utolsó negyedévében. Az adózott eredmény 498 millió eurót tett ki szemben az előző év azonos időszakának 598 millió eurós eredményével.
Stagnáltak az eladások is: az árbevétel 9,179 milliárd euró ért el, ami alig 2 százalékos növekedést jelent a múlt év azonos időszakához képest. A társaság közleménye szerint a gyengébb teljesítmény elsősorban a dollár esésére vezethető vissza.
A vállalat elnök-vezérigazgatója csütörtökön azt nyilatkozta, hogy a múlt évet eredményük megnégyszerezésével zárhatták, amely így meghaladta a 2,8 milliárd eurót. Eladásaik ugyanakkor 4 százalékkal 30,32 milliárd euróra nőttek. Erre az évre a fenti fő üzleti számok terén "legkevesebb" a tavalyi ismétlődésére számít.
A vállalat elnök-vezérigazgatója csütörtökön azt nyilatkozta, hogy a múlt évet eredményük megnégyszerezésével zárhatták, amely így meghaladta a 2,8 milliárd eurót. Eladásaik ugyanakkor 4 százalékkal 30,32 milliárd euróra nőttek. Erre az évre a fenti fő üzleti számok terén "legkevesebb" a tavalyi ismétlődésére számít.
Kulcsszavak: Philips
Kapcsolódó cikkek
- 1 terabájtos Philips külső winchester
- Hajlékony Philips és Sony képernyők
- Philips noteszgép ergonómikus felépítéssel
- A Philips megvásárolta az MP3 és iPod készülékek vezető amerikai alkatrész-beszállítóját
- Ceruzaelemmel működő Philips mobiltelefon
- Philips hordozható DVD lejátszó iPod-dokkolóval
- 40 napos készenléti idejű telefon a Philipstől
- A Philips tavalyi éve: 87,7 százalékkal nőtt a profit, a félvezető üzletág eladása miatt
- Philips kalózvideó-azonosító technológia
- A Philips a felső szinteken is spórol
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27