UPC: indul a "chello light", aktív előfizetésszám túl az 1 millión
Kovács Attila, 2005. február 2. 16:47
A UPC Magyarország Kft. mai sajtótájékoztatóján Kovács Kálmán informatikai és hírközlési miniszter társaságában Joe Zuravle vezérigazgató két bejelentést tett: mától indul a cégnek a kezdő és kevésbé aktív felhasználókat célzó olcsó szélessávú internetszolgáltatása, a "chello light"; illetve a cég ünnepélyesen köszöntötte az egymilliomodik UPC-előfizetőt.
Az 512/128 kbit/sec sebességű "chello light" nyolcszor gyorsabb, mint a betárcsázós internet, és a UPC szerint ma a legolcsóbb szélessávú internetszolgáltatás. Az adatforgalom havi 5 Gbájt, a hálózatra egy PC köthető, az egy darab e-mail címhez az e-mail álnevek (alias) száma max. 5 lehet, az e-mail tárhely mérete 10 Mbájt, a webtárhely mérete szintén 10 Mbájt
Zuravle arra is felhívta a figyelmet, hogy az elmúlt 10 hónap során egyharmaddal csökkent az internetszolgáltatás ára, miközben az internetezés sebessége háromszorosára növekedett.
Kovács Kálmán szerint az 1 millió hazai fogyasztó azt is jelenti, hogy a UPC Magyarországot bázispontnak tekinti, és innen kiindulva meglehetősen jelentős nemzetközi terjeszkedésbe fogott. A kormányzat az ilyen törekvéseket örömmel támogatja - mondta a tárca vezetője.
Kovács Nimród, a UPC elnöke bejelentette, hogy az egymilliomodik UPC-előfizető, aki egy, a nevét titokban tartani kívánó, három szolgáltatásra (kábeltévé, internet, VoIP kábeles telefon) "csomagban" előfizető budapesti hölgy, egy nyolcnapos kétszemélyes hollywoodi utazást nyert, teljes költséggel és ellátással. Az elnök megemlítette, hogy miközben nálunk túlhaladták az 1 milliót, Ausztriában még "csak" 850 ezer UPC-előfizető van. Az itteni 1 millió megoszlása: 710 ezer kábeltévé-előfizető, 140 ezer műholdas tévé-előfizető, 70 ezer telefon-előfizető, 70 ezer internet-előfizető.
További új információk is napvilágra kerültek: a főváros után már Budaörsön is előfizethető a VoIP kábeles telefonszolgáltatás, a következő települések ez év májusban-júniusban: Székesfehérvár, Pécs és Debrecen. Budapesten a UPC szolgáltatásai igénybevevőinek a 60 százaléka mindhárom szolgáltatást (tévé, internet, telefon) - árkedvezménnyel - előfizeti.
Zuravle arra is felhívta a figyelmet, hogy az elmúlt 10 hónap során egyharmaddal csökkent az internetszolgáltatás ára, miközben az internetezés sebessége háromszorosára növekedett.
Kovács Kálmán szerint az 1 millió hazai fogyasztó azt is jelenti, hogy a UPC Magyarországot bázispontnak tekinti, és innen kiindulva meglehetősen jelentős nemzetközi terjeszkedésbe fogott. A kormányzat az ilyen törekvéseket örömmel támogatja - mondta a tárca vezetője.
Kovács Nimród, a UPC elnöke bejelentette, hogy az egymilliomodik UPC-előfizető, aki egy, a nevét titokban tartani kívánó, három szolgáltatásra (kábeltévé, internet, VoIP kábeles telefon) "csomagban" előfizető budapesti hölgy, egy nyolcnapos kétszemélyes hollywoodi utazást nyert, teljes költséggel és ellátással. Az elnök megemlítette, hogy miközben nálunk túlhaladták az 1 milliót, Ausztriában még "csak" 850 ezer UPC-előfizető van. Az itteni 1 millió megoszlása: 710 ezer kábeltévé-előfizető, 140 ezer műholdas tévé-előfizető, 70 ezer telefon-előfizető, 70 ezer internet-előfizető.
További új információk is napvilágra kerültek: a főváros után már Budaörsön is előfizethető a VoIP kábeles telefonszolgáltatás, a következő települések ez év májusban-júniusban: Székesfehérvár, Pécs és Debrecen. Budapesten a UPC szolgáltatásai igénybevevőinek a 60 százaléka mindhárom szolgáltatást (tévé, internet, telefon) - árkedvezménnyel - előfizeti.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tisztaDSL konstrukció az Interware-nél
- Nem elég széles sávú a szélessávú internet Amerikában
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét
- Új generációs bérelt vonal az Externettől
- ADSL-előfizetési lehetőség a Vodafone-nál
- 300 millió szélessávú internetező világszerte
- GTS-Dtanet: egyre több szélessávú-előfizető
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Mérd meg, hogy mekkora!
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
2024. november 24. 10:24