Csak a Mobilkom Austria pályázott a boszniai Eronetre
MTI Sajtóadatbank, 2005. február 18. 08:50
A Telekom Austria osztrák vezetékes távközlési vállalat mobilszolgáltató leányvállalata, a Mobilkom Austria adta be az egyetlen ajánlatot a boszniai Eronet mobilszolgáltató 51 százalékára. Az ajánlatot most vizsgálják.
A Mobilkom 24,2 millió eurót ajánlott fel az Eronet részvényeinek 51 százaléka ellenében. A Mobilkom emellett átvállalná az Eronet adósságait is és rendezné a licencdíjakat. Távlati cél,
hogy a fennmaradó 49 százalékot is meg kívánja szerezni.
Az, hogy az osztrák cég valóban tulajdonosa lesz-e az Eronetnek, a boszniai cég zavaros tulajdonviszonyainak tisztázásán is múlik.
A korábban emlegetett érdeklődők, a Deutsche Telekom, illetve a horvát HT Zagrab sem írásos, sem szóbeli érdeklődést nem mutattak végül az Eronet iránt.
Az Eronet főként Bosznia-Hercegovina horvátajkú területein tevékenykedik és összesen 140 ezer előfizetője van.
hogy a fennmaradó 49 százalékot is meg kívánja szerezni.
Az, hogy az osztrák cég valóban tulajdonosa lesz-e az Eronetnek, a boszniai cég zavaros tulajdonviszonyainak tisztázásán is múlik.
A korábban emlegetett érdeklődők, a Deutsche Telekom, illetve a horvát HT Zagrab sem írásos, sem szóbeli érdeklődést nem mutattak végül az Eronet iránt.
Az Eronet főként Bosznia-Hercegovina horvátajkú területein tevékenykedik és összesen 140 ezer előfizetője van.
Kulcsszavak: Mobilkom
Kapcsolódó cikkek
- Szerbia - verseny indult a harmadik mobillicenszért
- Eddig az osztrák Mobilkom és a görög OTE érdeklődik a szerb Mobtel iránt
- Jó évet zárt az osztrák Mobilkom
- Az Ericsson HSDPA-technológiát szállít a mobilkom austria-nak
- Február végéig kell létrehozni a szerbiai Mobtel utódát
- A Mobilkom Austria megvásárolta a bolgár Mobiltelt
- Szinte teljes a szélessávú mobilinternet-szolgáltatás lefedettsége Ausztriában
- Az osztrák Mobilkom méltatlankodik a Matáv előnye miatt
- Az osztrák Mobilkom is pályázik a Telecom Montenegróra
- Növelte eredményét és árbevételét a Mobilkom
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27