A BMC Software két vezetője közreműködött a Larstan kiadó vállalatbiztonságról szóló új könyvében
forrás Prim Online, 2005. február 27. 11:05
A BMC két vezetője egy fejezet erejéig hozzájárult a Larstan kiadó új, ‘The Black Book on Corporate Security’ című könyvéhez.
Somesh Singh a BMC alelnöke, és az Identity Management Business Unit részleg vezetője, valamint Rami Elron, a részleg rangidős tervezője azt mutatta be, hogy az üzleti szolgáltatás menedzsment (BSM - Business Service Management) milyen széles körű változást hoz abban, hogy vállalkozások miként tekintenek az informatikai infrastruktúrájukra és forrásaikra. Az általuk készített fejezet, amelynek a címe: “Identity - Aware Business Service Management: An Integrated Approach to Security and Business Performance" (Identitástudatos üzleti szolgáltatás menedzsment: A biztonság és az üzleti teljesítmény egységes megközelítése), annak a kapcsolatnak a fontosságára világít rá, amely összeköti az emberek identitását és az üzleti szolgáltatások nyújtásában vállalt feladataikat, mint a hatékony BSM megoldás kritikus szempontjára a manapság adott ellenőrző jogkörökben.
Singh és Elron fejezetük bevezetésében kiemelik a vállalati biztonság fontosságát és értékét, mint írják: "A világot egyre inkább az információ mozgatja. Az általunk birtokolt információ a legfontosabb vagyonunk a versenyben, és a fennmaradásunk azon múlik, hogy meg tudjuk-e védeni. Mégis, még mindig túl sok cég nem egységesen, összefüggéseiben tekint az adatkezelésre és a biztonságra, és ez az a pont, ahol az üzleti szolgáltatás menedzsment (BSM) fontossá válik. A BSM "identitástudatos" megközelítése lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy jelentős biztonsági és üzleti teljesítmény előnyöket szerezzenek."
Fejezetükben Singh és Elron elmagyarázza a BSM stratégiát, áttekinti az előnyeit, és tárgyalja azokat a módokat, amelyeket a vállalatoknak érdemes mérlegelniük a hatékony megvalósításhoz. Megvizsgálják az identitásmenedzsmentet (IdM - Identity Management) és a legfontosabb sajátosságait, valamint a BSM-mel való egyesítésének üzleti értékét. Ezen kívül kifejtik, hogy az identitás menedzsment hogyan teszi teljessé a BSM megoldást, és ajánlanak a gyakorlatban jól bevált útmutatásokat. Singh és Elron áttekinti az üzleti költségcsökkentés és a bevételnövelés legfontosabb kérdéseit, és esettanulmányokkal mutatják be a BSM megvalósítását. A fejezet célja, hogy világossá tegye az olvasók számára az identitástudatos BSM kínálta előnyöket, az identitás menedzsment kritikus fontosságát a BSM biztonsági követelményei, valamint az emberek és a folyamatok közötti kapcsolat szempontjából.
"Napjainkban iszonyú mennyiségű adat érhető el azokról a fenyegetésekről és sebezhetőségekről, amelyekkel a vállalkozásoknak minden iparágban szembe kell nézniük. De hiányoznak azok a stratégiai összefüggések, amelyeket a vezetők felhasználhatnának, hogy válaszoljanak ezekre a veszélyekre és csökkentsék a sebezhetőséget" - állapította meg Eric Green, a Black Book on Corporate Security könyv kiadója. A könyv átfogó információforrást kínál napjaink üzleti környezetében a vállalatbiztonság fontos kérdéseiről.
Az idei, San Franciscóban rendezett RSA konferenciára megjelent The Black Book on Corporate Security számos vállalati biztonsági szakember elképzeléseit tartalmazza. Fejezetről fejezetre mindegyikük szakértői elemzéssel tárgyalja, hogy a választott téma milyen kihívást jelent a vállalatbiztonságnak, és bemutatja a vállalatbiztonsági megoldások megvalósításának gyakorlatban jól bevált tapasztalatait.
A Larstan kiadó The Black Book on Corporate Security című könyve idén február 14-én jelent meg, az ára 49,95 dollár és beszerezhető a interneten is a www.blackbooksecurity.com webhelyen. A Larstan kiadó és marketingkonzultációs vállalat szakterülete a vezetői marketing. A könyv Sing és Elron által írt fejezete elérhető a www.bmc.com/blackbook webcímen.
Singh és Elron fejezetük bevezetésében kiemelik a vállalati biztonság fontosságát és értékét, mint írják: "A világot egyre inkább az információ mozgatja. Az általunk birtokolt információ a legfontosabb vagyonunk a versenyben, és a fennmaradásunk azon múlik, hogy meg tudjuk-e védeni. Mégis, még mindig túl sok cég nem egységesen, összefüggéseiben tekint az adatkezelésre és a biztonságra, és ez az a pont, ahol az üzleti szolgáltatás menedzsment (BSM) fontossá válik. A BSM "identitástudatos" megközelítése lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy jelentős biztonsági és üzleti teljesítmény előnyöket szerezzenek."
Fejezetükben Singh és Elron elmagyarázza a BSM stratégiát, áttekinti az előnyeit, és tárgyalja azokat a módokat, amelyeket a vállalatoknak érdemes mérlegelniük a hatékony megvalósításhoz. Megvizsgálják az identitásmenedzsmentet (IdM - Identity Management) és a legfontosabb sajátosságait, valamint a BSM-mel való egyesítésének üzleti értékét. Ezen kívül kifejtik, hogy az identitás menedzsment hogyan teszi teljessé a BSM megoldást, és ajánlanak a gyakorlatban jól bevált útmutatásokat. Singh és Elron áttekinti az üzleti költségcsökkentés és a bevételnövelés legfontosabb kérdéseit, és esettanulmányokkal mutatják be a BSM megvalósítását. A fejezet célja, hogy világossá tegye az olvasók számára az identitástudatos BSM kínálta előnyöket, az identitás menedzsment kritikus fontosságát a BSM biztonsági követelményei, valamint az emberek és a folyamatok közötti kapcsolat szempontjából.
"Napjainkban iszonyú mennyiségű adat érhető el azokról a fenyegetésekről és sebezhetőségekről, amelyekkel a vállalkozásoknak minden iparágban szembe kell nézniük. De hiányoznak azok a stratégiai összefüggések, amelyeket a vezetők felhasználhatnának, hogy válaszoljanak ezekre a veszélyekre és csökkentsék a sebezhetőséget" - állapította meg Eric Green, a Black Book on Corporate Security könyv kiadója. A könyv átfogó információforrást kínál napjaink üzleti környezetében a vállalatbiztonság fontos kérdéseiről.
Az idei, San Franciscóban rendezett RSA konferenciára megjelent The Black Book on Corporate Security számos vállalati biztonsági szakember elképzeléseit tartalmazza. Fejezetről fejezetre mindegyikük szakértői elemzéssel tárgyalja, hogy a választott téma milyen kihívást jelent a vállalatbiztonságnak, és bemutatja a vállalatbiztonsági megoldások megvalósításának gyakorlatban jól bevált tapasztalatait.
A Larstan kiadó The Black Book on Corporate Security című könyve idén február 14-én jelent meg, az ára 49,95 dollár és beszerezhető a interneten is a www.blackbooksecurity.com webhelyen. A Larstan kiadó és marketingkonzultációs vállalat szakterülete a vezetői marketing. A könyv Sing és Elron által írt fejezete elérhető a www.bmc.com/blackbook webcímen.
Kapcsolódó cikkek
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- Biztonságos hangalapú online fizetés
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Check Point: webalapú biztonságfelügyeleti megoldás
- Minden negyedik internetező elárulja a jelszavát
- Még drágább az adatod
- A legextrémebb vírusok toplistája
- Négy újabb javítás a windowsos Safarihoz
- Az internet biztonsága és a serdülők
- Sikeresen támadták a Pentagon levelezőrendszerét