Cesky Telecom-privatizáció: visszalépett egy lehetséges vevő
MTI Sajtóadatbank, 2005. március 4. 09:15
Nagy meglepetésre a PPF/J and T magánbefektető csoport az olasz Tiscali internetes céggel közösen alkotott konzorciuma csütörtökön úgy döntött, hogy nem vesz részt a Cesky Telecom cseh távközlési cég privatizációjában.
A visszalépés okát tartalmazó levelet a konzorcium eljuttatta a cseh vagyonügynökségnek, részleteit azonban nem hozták nyilvánosságra. Meg nem erősített hírek szerint a Tiscali úgy vélte, hogy nem kapott teljes betekintést a Cesky vállalati könyveibe.
A Cesky 51 százalékának a megvásárlására öt csoport adott be ajánlatot, a most visszakozott konzorcium mellett a Swisscom, a Belgacom, a Telefonica és a Blackstone/CVC Capital
Partners/Providence befektetési társaság a France Télécom támogatásával.
Az előzetes ajánlatok 61-71 milliárd korona(2,67-3,10 milliárd dollár) között vannak, jóval az eredeti becslések fölött.
A végleges ajánlatok benyújtásának a határideje március 29.
A Cesky 51 százalékának a megvásárlására öt csoport adott be ajánlatot, a most visszakozott konzorcium mellett a Swisscom, a Belgacom, a Telefonica és a Blackstone/CVC Capital
Partners/Providence befektetési társaság a France Télécom támogatásával.
Az előzetes ajánlatok 61-71 milliárd korona(2,67-3,10 milliárd dollár) között vannak, jóval az eredeti becslések fölött.
A végleges ajánlatok benyújtásának a határideje március 29.
Kulcsszavak: Cesky Telecom
Kapcsolódó cikkek
- Az elemzői várakozásoknál jobban nőtt az első negyedben a Cesky Telecom
- Telefónica 02 CR néven egyesül a Cesky Telecom és az Eurotel
- Az S&P leértékelte a Cesky Telecomot
- Versenyjogi bírság a Cesky Telecomnak
- Cesky Telekom - 23 százalékos profitcsökkenés
- A spanyol Telefónica a cseh mobilpiac első számú szereplőjévé vált
- EU-jóváhagyás a Cesky Telecom-Telefonica ügyletre
- Cesky Telecom: 14 százalékkal nőtt a negyedéves adózott eredménye
- A spanyol Telefónica SA veheti meg a Cesky Telecomot
- A spanyol Telefónica adta a legmagasabb vételi ajánlatot a Cesky Telecomra
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27