Microsoft licenszelési megoldás kisvállalatok és intézmények számára
Az előfizetés a következő alaptermékeket tartalmazza:
Operációs rendszer frissítés: Windows XP Pro Upg + szerződés végéig verziófrissítés
Irodai alkalmazás: Office Small Business Edition (World, Excel, Outlook, PowerPoint, Publisher 2003, Outlook 2003 with Business Contact Manager) + szerződés végéig verziófrissítés
Szerver-hozzáférés: Small Business Server CAL+ szerződés végéig verziófrissítés
Aki minden számítógépére megvásárolja mindhárom terméket együtt, az 15% árengedményt kap.
A szerződés az adott termék mindenkori legfrissebb verziójának vagy bármely korábbi verziójának használati jogát tartalmazza a szerződés időtartamára.
Az alaptermékekre előfizetése esetén lehetőség nyílik további Microsoft termékek (pl: Visio, Small Business Server 2003 Standard vagy akár Premium Edition) előfizetésére is.
A szerződés kezdetben hároméves időtartamra vonatkozik, és a szoftverhasználati díjat évente kell fizetni. A 3 éves időszak lejáratát követően az alábbi lehetőségei vannak:
Folytatás: újabb 1 vagy 3 évre
Kivásárlás: a 3. év végén, az éves előfizetési díj 1,5 szereséért kivásárolhatja a kivásárlás napján érvényes verzióban a termékeket - így ez örökös licencet biztosít.
Befejezés: eltávolítja a szoftvereket minden olyan számítógépről, amely az OSL szerződés hatálya alá tartozott.
Az akció keretében a Microsoft az alaptermékekre vonatkozó első éves szoftverhasználati díjból 50% árengedményt nyújt mindenkinek, akik az OSL Small Business Licencprogramot választja.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Díjeső az XAPT-nak
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Microsoft díjeső az Atigrisnek
- ABESSE, a legkompetensebb Microsoft partner
- A Microsoft Magyarország legsikeresebb nagyvállalati partnereit díjazta
- Újabb részletek: Szabadalmi megegyezést is bejelentett a Microsoft és a Novell
- Két magyarországi alapítványt támogat idén a Microsoft
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.