Fotexnet Research és Millward Brown az online kutatásért

forrás Prim Online, 2005. március 30. 22:11
Hogyan lesz a zsivajból versenyelőny? címmel közös online piackutatási workshopot rendezett a Fotexnet Research és a Millward Brown március 30-án. A rendezvény célja a hazai internetes társadalom és online kutatás helyzetének ismertetése, az online kutatásban rejlő lehetőségek feltérképezése, a Fotexnet Research panel bemutatása és az internetes kutatás megrendelői tapasztalatainak összegzése volt.
Hazánkban Nyugat-Európához képest a szakemberek még kevésbé kezelik megfelelő helyen az online módszereket, noha a marketing szakmát leginkább érdeklő célcsoportok többsége elérhető és kutatható a világhálón keresztül is - emelte ki Pillók Péter, a Fotexnet Research kutatási vezetője. A Fotexnet Research és a Millward Brown bemutatta mindazon online kutatási lehetőségeket, amelyek segítségével a megrendelők még jobban megismerhetik és megérthetik jelenlegi és leendő vásárlóikat, előre láthatják a jövőbeni reakcióikat, valamint feltérképezhetik a vásárlói szokásokat.

Az online panelkutatás esetében nem csak a gyorsaságot és az alacsony költségeket látjuk az online kutatások fő előnyének - szögezte le Kobelrausch György, a Millward Brown Hungary ügyvezető igazgatója. - A Fotexnet Research és a Millward Brown által nyújtott szolgáltatások ismérvei között elsősorban a különböző célcsoportok elérésének még hatékonyabb módja, a szakértői betekintés és a megbízható információszolgáltatás szerepel.

A Fotexnet Research hazánkban egyedülálló célcsoport-specifikus minta alapján egy panel segítségével használja ki az online piackutatás előnyeit. Ezzel a módszerrel, illetve a Millward Brown piackutatási tapasztalataival könnyítjük meg ügyfeleink számára a fogyasztói preferenciák felkutatását - tette hozzá Porkoláb Péter, a Fotexnet Kft. ügyvezető igazgatója.

Az elsősorban a piackutató szakma képviselői által látogatott előadások között sor került a hazai internetes társadalom alakulásának bemutatására, az online kutatás gyakorlati kérdéseinek megválaszolására esettanulmányok segítségével, valamint a Fotexnet Research szolgáltatásaihoz kapcsolódó megrendelői visszajelzések elemzésére is.

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 12:02

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Az Artec 3D bemutatja az Artec Studio 19-et

A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.

2024. november 24. 10:22

Így változtatja meg a fiatalok életét a mobilhasználat

A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.

2024. november 24. 09:54

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 08:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36