Fotexnet Research és Millward Brown az online kutatásért
Az online panelkutatás esetében nem csak a gyorsaságot és az alacsony költségeket látjuk az online kutatások fő előnyének - szögezte le Kobelrausch György, a Millward Brown Hungary ügyvezető igazgatója. - A Fotexnet Research és a Millward Brown által nyújtott szolgáltatások ismérvei között elsősorban a különböző célcsoportok elérésének még hatékonyabb módja, a szakértői betekintés és a megbízható információszolgáltatás szerepel.
A Fotexnet Research hazánkban egyedülálló célcsoport-specifikus minta alapján egy panel segítségével használja ki az online piackutatás előnyeit. Ezzel a módszerrel, illetve a Millward Brown piackutatási tapasztalataival könnyítjük meg ügyfeleink számára a fogyasztói preferenciák felkutatását - tette hozzá Porkoláb Péter, a Fotexnet Kft. ügyvezető igazgatója.
Az elsősorban a piackutató szakma képviselői által látogatott előadások között sor került a hazai internetes társadalom alakulásának bemutatására, az online kutatás gyakorlati kérdéseinek megválaszolására esettanulmányok segítségével, valamint a Fotexnet Research szolgáltatásaihoz kapcsolódó megrendelői visszajelzések elemzésére is.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tematikus kutatások
- 68000 fős az NRC piackutatási panelje
- tarGet now! – Megfizethető célcsoportkutatás az NRC-től
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet
- Interneten Magyarország legnagyobb használtlemez-kínálata
- Fotexnet: Rendhagyó online promóció Koncz Zsuzsa új albumának
- Fotex: részesedésváltozások
- T-Mobile webshop és Gépbolt a Fotexneten
- Elismerés az online piackutatásnak: PMSz tag lett az NRC
- Újra elindult a Fotexnet Ingyenlottó
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
Az Artec 3D bemutatja az Artec Studio 19-et
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
Így változtatja meg a fiatalok életét a mobilhasználat
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.