A France Télécom nem versenyezhet a cseh telefonvállalatért
MTI Sajtóadatbank, 2005. március 31. 09:05
Mivel nem tett megfelelő végleges ajánlatot a Cesky Telecom cseh távközlési cég többségi részesedésére, a francia France Télécom vállalat vezette konzorciumot a cseh privatizációs szervezet kizárta a további versengésből - értesült szerdán az Euro című cseh lap.
Ugyanakkor úgy tudja, hogy a többi versenyző, azaz a Swisscom, a Belgacom és a Telefónica vállalat megfelelő ajánlatot adott és pályázhat a cseh cég részvényinek 51,1 százalékára.
A France Télécom és a vele konzorciumot alkotó partnerek az Euro szerint azért estek el a pályázattól, mert az állami részvényekért olyan - egyelőre nem rögzített - árat szerettek volna adni, amelyik a kisebbségi részvényeseknek kínált árat mindenképp meghaladja.
A France Télécom és a vele konzorciumot alkotó partnerek az Euro szerint azért estek el a pályázattól, mert az állami részvényekért olyan - egyelőre nem rögzített - árat szerettek volna adni, amelyik a kisebbségi részvényeseknek kínált árat mindenképp meghaladja.
Kulcsszavak: Cesky Telecom
Kapcsolódó cikkek
- Az elemzői várakozásoknál jobban nőtt az első negyedben a Cesky Telecom
- Telefónica 02 CR néven egyesül a Cesky Telecom és az Eurotel
- Az S&P leértékelte a Cesky Telecomot
- Versenyjogi bírság a Cesky Telecomnak
- Cesky Telekom - 23 százalékos profitcsökkenés
- A spanyol Telefónica a cseh mobilpiac első számú szereplőjévé vált
- EU-jóváhagyás a Cesky Telecom-Telefonica ügyletre
- Cesky Telecom: 14 százalékkal nőtt a negyedéves adózott eredménye
- A spanyol Telefónica SA veheti meg a Cesky Telecomot
- A spanyol Telefónica adta a legmagasabb vételi ajánlatot a Cesky Telecomra
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27