Vadmálna boy - gerillamarketing a neten

forrás Prim Online, 2005. április 3. 16:14
A Coca-Cola Magyarország Fanta Vadmálna újra bevezető kampányának részeként rendhagyó internetes megjelenéseket is használt, amit a Neo Interactive tervezett és bonyolított.
Szende Attila, a Fanta márkamenedzsere elmondta, hogy a gerillamarketing eszközöket is használó webes kommunikáció pár napos teaser időszakot követő hagyományos internetes kampánnyal indított, amely során a szokásostól játékos módon eltérő bannerek jelentek meg: a hirdetés egy része kilógott a bannerhelyből.

Ezzel együtt elindult egy blog, amelyet Vadmálna boy írt. A blog lett az internetes megjelenés alapja és egyben támogató eszköze a nem internetes megjelenéseknek is. Az internetes jelenlétet tovább erősítették a chat és fórum beszélgetések, ahol Vadmálna boy bekapcsolódott a társalgásokba. Kiegészítésképpen Vadmálna boynak saját Kedvenc linkek oldala, e-mail címe stb. is volt, hiszen épp úgy viselkedett, olyan módon használta az internetet, mint a termék célcsoportjába tartozó netezők.

Az interaktiv kampány eredményeként a blogot több ezren olvasták, több száz visszatérő látogatóval.

Kulcsszavak: NEO Interactive marketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59