Megjelent a Sun Java System RFID 2.0-s verziója
A Java System RFID szoftver új verziója egy böngésző alapú felügyeleti kezelőfelületet is tartalmaz, amellyel az RFID-eszközök és egyéb érzékelők is központilag felügyelhetők az elosztott hálózatokban. A Sun Java System RFID szoftver támogatja a biztonságos, nagy hatékonyságú szállítói láncokat és az eszköznyilvántartást segítő RFID-alkalmazásokat, véd a hamisítás és a termékek illetéktelen manipulálása ellen, és segít megfelelni a különböző előírásoknak.
A Sun RFID-stratégiájának fontos elemei: a Sun Java System RFID szoftver, a Sun Java System RFID Tag and Ship megoldás, az iparági RFID-megoldásarchitektúrák, az RFID-tesztközpontok, a Sun hardver- és tárolóeszköz-technológák, az ügyfeleknek nemzetközi szinten nyújtott szolgáltatások és a más gyártókkal kiépített szövetségek. A Sun Java System RFID szoftver a Solaris operációs rendszerre (SPARC® és x64) lett optimalizálva, ám Linux-verziója is kapható.
Kapcsolódó cikkek
- JavaFX Script: egyszerűbb Java programozás
- Kritikus Java Runtime Environment javítás a Suntól
- A Sun nyílt forráskódúvá teszi a Java technológiát
- 2007-re nyílt forráskódú Java, részletek már idén
- Sun SPOT: a repülőgépmodelltől a robotkutyán át az automatizált otthonig
- A Sun Java megoldását választotta az American Express
- Sun szoftverek 2005 legjobb termékei között
- Sun-MS: a Java EE és a .NET integrációjának döntő lépése
- Tízéves a Java!
- Internet korból az extranet korszakba
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.