rEVOLUTION: az idén 415 millió forint bevétel
MTI Sajtóadatbank, 2005. április 27. 10:01
Az üzleti és ügyviteli informatikai rendszerek piacán is érdekelt rEVOLUTION Software Kft. a tervek szerint az idén 415 millió forint árbevételt ér el, szemben az egy évvel korábbi 310 millió forinttal - közölte Bódog Norbert, a társaság ügyvezető igazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
A társaság az elmúlt évben néhány százezer forint adózott eredményre tett szert, amit az idén 12 millió forintra szeretne növelni.
Az árbevétel és a nyereség növekedését részben a ruházati nagy- és kiskereskedelem számára a Marosport Kft.-vel együtt kifejlesztett szoftver eladásától várja a társaság.
Bódog Norbert a kis- és közepes vállalatok informatikai fejlesztéseiről elmondta: egy középvállalat átlagosan 7-8 millió forintot szán ilyen célú fejlesztésre, miközben az uniós követelmények alapján kiírt, államilag támogatott pályázatok legalacsonyabb összeghatára is 15 millió forint. Az irreálisan magas projektérték mellett nehezíti a vállalatok helyzetét az is, hogy a pályázatokhoz nagyon nagy, sokszor a saját erőnél magasabb összegű bankgaranciát kérnek, és bonyolult a pályázat adminisztrációja is.
Maróty István, a 35 főt foglalkoztató, több mint 2 milliárd forint forgalmat lebonyolító nagykereskedelmi cég, a Marosport ügyvezető igazgatója elmondta: a két évvel ezelőtt kifejlesztett nagykereskedelmi informatikai rendszer esetében még igénybe tudták venni a pályázati támogatást. A kiskereskedelmi rendszer estében viszont már nem, mivel időközben olyan előírások léptek életbe, amelyek lehetetlenné tették számukra a pályázaton való részvételt.
Az ügyvezető elmondta azt is, hogy a hatékonyságot növelő informatikai megoldások nemcsak az üzletvitelt könnyítik meg, hanem hozzájárultak ahhoz is, hogy tavaly 50 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítsanak le, mint egy évvel korábban.
Az árbevétel és a nyereség növekedését részben a ruházati nagy- és kiskereskedelem számára a Marosport Kft.-vel együtt kifejlesztett szoftver eladásától várja a társaság.
Bódog Norbert a kis- és közepes vállalatok informatikai fejlesztéseiről elmondta: egy középvállalat átlagosan 7-8 millió forintot szán ilyen célú fejlesztésre, miközben az uniós követelmények alapján kiírt, államilag támogatott pályázatok legalacsonyabb összeghatára is 15 millió forint. Az irreálisan magas projektérték mellett nehezíti a vállalatok helyzetét az is, hogy a pályázatokhoz nagyon nagy, sokszor a saját erőnél magasabb összegű bankgaranciát kérnek, és bonyolult a pályázat adminisztrációja is.
Maróty István, a 35 főt foglalkoztató, több mint 2 milliárd forint forgalmat lebonyolító nagykereskedelmi cég, a Marosport ügyvezető igazgatója elmondta: a két évvel ezelőtt kifejlesztett nagykereskedelmi informatikai rendszer esetében még igénybe tudták venni a pályázati támogatást. A kiskereskedelmi rendszer estében viszont már nem, mivel időközben olyan előírások léptek életbe, amelyek lehetetlenné tették számukra a pályázaton való részvételt.
Az ügyvezető elmondta azt is, hogy a hatékonyságot növelő informatikai megoldások nemcsak az üzletvitelt könnyítik meg, hanem hozzájárultak ahhoz is, hogy tavaly 50 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítsanak le, mint egy évvel korábban.
Kulcsszavak: Revolution
Kapcsolódó cikkek
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Újabb ERP szakemberrel erősít a rEVOLUTION Software
- Számlázás automatikus jogszabálykövetéssel
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27