rEVOLUTION: az idén 415 millió forint bevétel

MTI Sajtóadatbank, 2005. április 27. 10:01
Az üzleti és ügyviteli informatikai rendszerek piacán is érdekelt rEVOLUTION Software Kft. a tervek szerint az idén 415 millió forint árbevételt ér el, szemben az egy évvel korábbi 310 millió forinttal - közölte Bódog Norbert, a társaság ügyvezető igazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
A társaság az elmúlt évben néhány százezer forint adózott eredményre tett szert, amit az idén 12 millió forintra szeretne növelni.

Az árbevétel és a nyereség növekedését részben a ruházati nagy- és kiskereskedelem számára a Marosport Kft.-vel együtt kifejlesztett szoftver eladásától várja a társaság.

Bódog Norbert a kis- és közepes vállalatok informatikai fejlesztéseiről elmondta: egy középvállalat átlagosan 7-8 millió forintot szán ilyen célú fejlesztésre, miközben az uniós követelmények alapján kiírt, államilag támogatott pályázatok legalacsonyabb összeghatára is 15 millió forint. Az irreálisan magas projektérték mellett nehezíti a vállalatok helyzetét az is, hogy a pályázatokhoz nagyon nagy, sokszor a saját erőnél magasabb összegű bankgaranciát kérnek, és bonyolult a pályázat adminisztrációja is.

Maróty István, a 35 főt foglalkoztató, több mint 2 milliárd forint forgalmat lebonyolító nagykereskedelmi cég, a Marosport ügyvezető igazgatója elmondta: a két évvel ezelőtt kifejlesztett nagykereskedelmi informatikai rendszer esetében még igénybe tudták venni a pályázati támogatást. A kiskereskedelmi rendszer estében viszont már nem, mivel időközben olyan előírások léptek életbe, amelyek lehetetlenné tették számukra a pályázaton való részvételt.

Az ügyvezető elmondta azt is, hogy a hatékonyságot növelő informatikai megoldások nemcsak az üzletvitelt könnyítik meg, hanem hozzájárultak ahhoz is, hogy tavaly 50 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítsanak le, mint egy évvel korábban.
Kulcsszavak: Revolution

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51