A Sanyo veszteséges lett
MTI Sajtóadatbank, 2005. április 28. 09:10
A nagyságra harmadik japán szórakoztatóelektronikai cég, a Sanyo a márciussal zárult üzleti évében 137,1 milliárd jenes adó utáni veszteséget szenvedett, az előző évi 13,4 milliárd jenes adózott eredmény után.
A cégnél 121 milliárd jenes veszteségre számítottak korábban, az elemzők 119 milliárd jen veszteséget vártak csak.
A cégnél erre a pénzügyi évre is veszteséget várnak ebben a rovatban, 92 milliárd jen erejéig.
A Sanyo niigatai félvezetőgyárát októberben földrengés sújtotta, de gyenge volt a digitális kamerák és a mobiltelefonok értékesítése is. A háztartási elektronikai részleg régóta küzd az olcsóbb dél-koreai és kínai konkurenciával.
Az üzemi eredmény 55,7 százalékkal 42,32 milliárd jenre csökkent, 2,48 billió jenes bevételből. Erre a pénzügyi évre 65 milliárd jen üzemi eredményt várnak a cégnél, az elemzők 66 milliárd jenre számítanak.
A cégnél erre a pénzügyi évre is veszteséget várnak ebben a rovatban, 92 milliárd jen erejéig.
A Sanyo niigatai félvezetőgyárát októberben földrengés sújtotta, de gyenge volt a digitális kamerák és a mobiltelefonok értékesítése is. A háztartási elektronikai részleg régóta küzd az olcsóbb dél-koreai és kínai konkurenciával.
Az üzemi eredmény 55,7 százalékkal 42,32 milliárd jenre csökkent, 2,48 billió jenes bevételből. Erre a pénzügyi évre 65 milliárd jen üzemi eredményt várnak a cégnél, az elemzők 66 milliárd jenre számítanak.
Kulcsszavak: Sanyo
Kapcsolódó cikkek
- Nagy fényerejű Sanyo projektorok
- Sanyo Xacti E1 vízálló kamkorder - új mérföldkő a digitális képalkotás területén
- 7 megapixeles Sanyo Xacti S70
- 17 millió dollárt vesztett a Sanyo az akkuvisszahíváson
- Olcsó vízálló kamera a Sanyótól
- A GE Commercial Finance vételi ajánlatot készül tenni a Sanyo Electric Creditre
- Távozik a Sanyo női vezetője
- A Sanyo osztozik a Lenovo-val az akku-visszahívás költségein
- Mobiltelefon 1GB belső memóriával
- Túlhevülő Sanyo telefonakkuk, 1,3 milliós visszahívás Japánban
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27