HDTV szövetséget kötött a Samsung és a Microsoft

Kiss Ádám Zoltán, 2005. április 28. 22:12
A Samsung és a Microsoft bejelentette, hogy a két vállalat globális marketingszövetséget kötött, melyből minkét cég termékei jelentős hasznot remélhetnek.
A megállapodás két feltörekvőben levő technológia, a nagyfelbontású HDTV és az új generációs Xbox megjelenésének nagyjából hasonló megjelenési idejének köszönhető. Az Xbox május 12-én egy Music Television adásban mutatkozik majd be, és mivel a konzolkészítőknek néhány évre előre kellett gondolkodniuk, a berendezés már támogatja a mai tv-k felbontását jóval meghaladó HDTV-t is. A híradástechnikai üzletekben járva sokaknak feltűnik, hogy a milliós árú hatalmas tv-ken mennyivel rosszabbul mutat a televíziók élő adása. Ennek oka a nagyjából 600x400-as, még az ötvenes évekből származó szabvány, mely a képernyő méretétől függetlenül azonos, tehát az extrémül nagy képernyőn felismerhetően kockás a kép. A HDTV már kezeli ezt a kérdést, és éppen olyan támogatásra vár, mint az új Xbox. Röviden tehát a jövő karácsonyra ideális beruházás lehet a családnak egy HDTV, és egy Xbox, hogy a gyerekek is örüljenek. Ezt a logikát követve valóban nagy sikerre számíthat mindkét termék, és ezt tovább megtámogatva a Samsung 25 ezer HDTV-t kíván elhelyezni a Microsoft viszonteladóinál.
Kulcsszavak: Microsoft Samsung HDTV

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14