A flashlejátszók piacán is tarol az iPod

Milkovits Gábor, 2005. május 5. 21:43
Az NPD piackutató adatai szerint az Apple iPod Shuffle flashmemóriás zenelejátszó március végéig megszerezte az amerikai piac 58%-át.
A csak januárban startolt iPod shuffle népszerűsége teljessé teszi az Apple sikerét a digitális zenei ágazatban: a merevlemezes iPod 90, az iTunes zeneáruház pedig több mint 70%-os részesedéssel bír az Egyesült Államokban, és másutt is többnyire uralják a piacot. Az Apple 17,8%-kal több iPod készüléket értékesített az Egyesült Államokban az idei első negyedévben, mint az előzőben, miközben a versenytársak, például a Creative eladásai stagnáltak.

Emellett az iTunes zeneáruház áprilisban adta el a 350 milliomodik dalt, becslések szerint pedig még ebben a félévben eléri az 500 milliót.
Kulcsszavak: zene Apple

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59