A flashlejátszók piacán is tarol az iPod

Milkovits Gábor, 2005. május 5. 21:43
Az NPD piackutató adatai szerint az Apple iPod Shuffle flashmemóriás zenelejátszó március végéig megszerezte az amerikai piac 58%-át.
A csak januárban startolt iPod shuffle népszerűsége teljessé teszi az Apple sikerét a digitális zenei ágazatban: a merevlemezes iPod 90, az iTunes zeneáruház pedig több mint 70%-os részesedéssel bír az Egyesült Államokban, és másutt is többnyire uralják a piacot. Az Apple 17,8%-kal több iPod készüléket értékesített az Egyesült Államokban az idei első negyedévben, mint az előzőben, miközben a versenytársak, például a Creative eladásai stagnáltak.

Emellett az iTunes zeneáruház áprilisban adta el a 350 milliomodik dalt, becslések szerint pedig még ebben a félévben eléri az 500 milliót.
Kulcsszavak: zene Apple

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01