A flashlejátszók piacán is tarol az iPod
Milkovits Gábor, 2005. május 5. 21:43
Az NPD piackutató adatai szerint az Apple iPod Shuffle flashmemóriás zenelejátszó március végéig megszerezte az amerikai piac 58%-át.
A csak januárban startolt iPod shuffle népszerűsége teljessé teszi az Apple sikerét a digitális zenei ágazatban: a merevlemezes iPod 90, az iTunes zeneáruház pedig több mint 70%-os részesedéssel bír az Egyesült Államokban, és másutt is többnyire uralják a piacot. Az Apple 17,8%-kal több iPod készüléket értékesített az Egyesült Államokban az idei első negyedévben, mint az előzőben, miközben a versenytársak, például a Creative eladásai stagnáltak.
Emellett az iTunes zeneáruház áprilisban adta el a 350 milliomodik dalt, becslések szerint pedig még ebben a félévben eléri az 500 milliót.
Emellett az iTunes zeneáruház áprilisban adta el a 350 milliomodik dalt, becslések szerint pedig még ebben a félévben eléri az 500 milliót.
Kapcsolódó cikkek
- Visszakövethetők a DRM-mentes iTunes-számok
- Másolásvédelem nélküli zenék az Apple-től
- Dupla érintőképernyős lesz a jövő iPodja
- WiFi iPod
- Elkészült a 100 milliomodik iPod
- Steve Jobs víziója a másolásvédelem nélküli zenékről
- Rendezte jogvitáját az Apple és a "Beatles"
- Színes iPod Shuffle
- Ipod-árak világszerte - Magyarország a 2. legdrágább
- Az Apple megnyitja a FairPlay-t?