Internetes hirdetési rekord tavaly az Egyesült Államokban
MTI Sajtóadatbank, 2005. május 11. 09:28
Rekord szintet ért el tavaly az Egyesült Államokban az internetes
hirdetésekre fordított összeg. A kiadások oroszlánrésze a kulcsszavas
keresések "találatainak" megvásárlására fordítódott. A 2004-es év
forgalma a Dot.Com -boom kifulladása előtti 2000-es 8,1 milliárd
dolláros hirdetési rekordot döntötte meg.
A PricewaterhouseCooper felmérése szerint 2004-ben 33 százalékkal 9,6 milliárd dollárra (7,49 milliárd euró) emelkedett az online hirdetésekre fordított összeg. A kereső portálok kulcsszavas kereséseire ennek 40 százalékát fordították a hirdetők az előző évi 35 százalékos részarány után.
Kapcsolódó cikkek
- Új internetes hírportál indult Békésben
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Kiemelkedő évet zárt a Vatera.hu Kft.
- Nyugat-európai adnetworköt szolgál ki az Adverticum
- Adatvédelem: Kupleráj a kémfészekben?
- Kárpátalja a világhálón
- Árukeresővel milliókat takaríthatunk meg
- Megöli a tévét az online video?