Internetes hirdetési rekord tavaly az Egyesült Államokban

MTI Sajtóadatbank, 2005. május 11. 09:28
Rekord szintet ért el tavaly az Egyesült Államokban az internetes hirdetésekre fordított összeg. A kiadások oroszlánrésze a kulcsszavas keresések "találatainak" megvásárlására fordítódott. A 2004-es év forgalma a Dot.Com -boom kifulladása előtti 2000-es 8,1 milliárd dolláros hirdetési rekordot döntötte meg.
A PricewaterhouseCooper felmérése szerint 2004-ben 33 százalékkal 9,6 milliárd dollárra (7,49 milliárd euró) emelkedett az online hirdetésekre fordított összeg. A kereső portálok kulcsszavas kereséseire ennek 40 százalékát fordították a hirdetők az előző évi 35 százalékos részarány után.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01