A Kapsch Magyarországon nyitja meg a következő képviseletét

forrás Prim Online, 2005. május 17. 11:22
A Kapsch már 1991-ben megalapította Budapesten első közép-kelet-európai leányvállalatát. A kilencvenes években partnereivel együtt a cég sikeresen digitalizálta a magyarországi telefonhálózatot. Magyarország EU-csatlakozása óta a Kapsch további technológia-projektek keretén belül modernizálja a magyar szolgáltatók infrastruktúráját. Idén a cég például a szélessávú hálózatot építi ki Magyarországon, és új, nagysebességű internetcsatlakozást tesz lehetővé vidéken is. A magyar piac további meghódítása jegyében a Kapsch megnyitja második magyarországi képviseletét Győrött, ahol műszaki támogatási szolgáltatásokat nyújt.
„Az új projektek nagyobb szervizkapacitást is igényelnek. Ezért döntöttünk úgy, hogy budapesti leányvállalatunkat egy további helyi szervizegység megnyitásával erősítjük meg, ami éjjel-nappal az ügyfeleink rendelkezésére áll, és biztosítja a megfelelő színvonalú szervizszolgáltatásokat. Ugyanakkor ezzel létrehozzuk saját telekommunikációs megoldásaink kompetenciacentrumának alapjait is, amelyek első sorban Közép- és Kelet-Európa országainak igényeit hivatottak kiszolgálni “ – nyilatkozta Bernhard Kerres, a Kapsch CarrierCom elnöke.

A Kapsch tudatosan a regionális szervizrészlegeket kívánja fejleszteni megcélzott piacain. A cég szerviztechnikusai a helyszínen, szükség esetén éjjel-nappal nyújtanak támogatást az ügyfeleknek. Az új győri kirendeltség munkatársai elsősorban azokat a megoldásokat támogatják, amelyek ország- és ügyfél-specifikus telekommunikációs know-how-t feltételeznek. A munkatársakat speciálisan az új generációs szerviz-platformok és az internet-hozzáférési technológiák karbantartására és műszaki támogatására (pl. számhordozás a vezetékes hálózatban) képezték ki. A Kapsch mindkét technológiát implementálta a legnagyobb hazai vezetékes szolgáltató, a Matáv hálózatában.

A szervizszolgáltatás minősége a közép-kelet-európai siker titka


A Kapsch sikere Közép-Kelet-Európában nagymértékben a karbantartásban és a támogatásban nyújtott jó minőségű szervizszolgáltatásnak köszönhető. Szabályozott folyamatok biztosítják a rövid reagálási időt és a műszaki problémák megbízható elhárítását. Az új generációs szerviz-platformok esetében a folyamat így fest: az éjjel-nappal működő Kapsch-helpdeskre beérkezik a hívás. Az ügyfelet a lehető legrövidebb időn belül visszahívja egy szakember, aki segít megoldani a problémát. A többlépcsős eszkalációs mechanizmus biztosítja, hogy ne maradjon megválaszolatlanul egyetlen hívás sem.

A szervizszolgáltatások három támogatási szinten érhetők el: az első szintet általában a szolgáltató felügyeli, a második szinten a Kapsch mint rendszer-integrátor az illetékes, a harmadik szintet pedig maga a gyártó képviseli. Az ügyfél kívánsága szerint ezt a koncepciót a szolgáltató adott helyzetének megfelelően át lehet alakítani. Így például a Matáv tavaly óta saját hálózatának bizonyos szolgáltatásait kiszervezte. A Kapsch szakemberei itt teljes körűen átvállalják az első szintű támogatást az új generációs szerviz-platform és az internet-elérési technológiák esetében.

A technológiai partnerek nagyra értékelik a Kapsch szolgáltatásait: a Kapsch a HP partnere

Nem csak a Matáv bízik a Kapsch know-how-jában és műszaki hozzáértésében. A Kapsch szállítói és partnerei is nagyra értékelik a Kapsch szerviz-szolgáltatásainak kiváló minőségét: a Kapsch CarrierCom elsőként lett Európában az új generációs HP OpenCall tanúsított szervizpartnere, és az IN-szolgáltatások területén elért kompetenciája elismeréseképpen a HP-től a „Partner of the Year Award“ kitűntető címet kapta. „A Kapsch CarrierCom hozzáadott értéke abban rejlik, hogy már nyolc éve implementáljuk az IN-platformokat és cégre szabott IN-szolgáltatásokat fejlesztünk ki ügyfeleink számára” – jelentette ki Kerres.
Kulcsszavak: Kapsch-hu Kapsch +céginfo

Prémium gaming élmény a felhasználóknak

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 19:28

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A Philips Monitors új QD-OLED monitort mutat be

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 16:45

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.

2024. május 17. 14:23

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59