Közel 12 millió forint gyűlt össze a telefonos segélyvonalon

forrás Prim Online, 2005. május 18. 14:18
Az áprilisi mátravidéki természeti katasztrófa helyreállítási munkáinak segítéséhez ügyfelein keresztül a négy hazai távközlési szolgáltató is hozzájárul.
A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone az eddigi jó hagyományokat követve a nehéz helyzetben lévők megsegítésére közös felhívással fordult a hazai társadalomhoz. Mind a négy hazai távközlési szolgáltató ügyfelei a 1749-es szám felhívásával, illetve a mobilszolgáltatók esetében egy SMS elküldésével 200 forinttal járulhattak hozzá a károsultak megsegítéséhez. Április 27. és május 15. között, kevesebb mint 3 hét alatt közel hatvanezer hívás és üzenet segítségével 11.800000 forint gyűlt össze a négy szolgáltató ügyfeleinek felajánlásaként. A teljes összeg a Magyar Vöröskereszt közreműködésével hasznosul és jut el közvetlenül a rászorulókhoz. A Pannon GSM, a T-Com, a T-Mobile és a Vodafone ezúton köszöni meg az adományozók önzetlen és nagylelkű segítségét.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01