Hívásátirányítás az előre fizető Vodafone ügyfelek részére is

forrás Prim Online, 2005. május 18. 18:18
A Hívásátirányítás szolgáltatás aktiválása valamennyi előre fizető (pre-paid) Vodafone-os ügyfél számára folyamatosan történik, a 2005. május 18. és június 1. közötti időszakban.
A Hívásátirányítás szolgáltatás lehetőséget ad arra, hogy a bejövő hívásokat tetszőleges* telefonszámra irányítsuk át. A hívásokat át lehet irányítani feltétel nélkül, illetve olyan esetekben, amikor a telefon foglalt vagy kicseng, de nem vesszük fel vagy ha nem elérhető (ki van kapcsolva, szolgáltatással nem lefedett területen tartózkodunk).

A Vodafone a Hívásátirányítás szolgáltatást automatikusan biztosítja.

Kulcsszavak: mobilszolg Vodafone-hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36