IBM webkonferencia: robbanás előtt az online játékipar
forrás Prim Online, 2005. június 2. 12:25
Az IBM egy sorozat első részeként az online játékiparról tartott világméretű webkonferenciát június elsején.
Az interaktív szórakoztatóipar páratlan forgalomnövekedéssel bír. Elemzők becslése szerint a hagyományos PC-, videó- és hordozható játékok hardver és szoftverforgalma 2009-re várhatóan meghaladja a 31,6 milliárd dollárt, az online játékpiacé pedig a 9,8 milliárdot. Mindezek együttesen 41,9 milliárd dolláros bevételt jelenthetnek 2009-re az interaktív szórakoztatásból. Hagyományos médiabirodalmak is elkezdtek belépni erre a területre, a technológiai vállalatok közreműködése pedig elengedhetetlen, az online játékok által megkövetelt számítástechnikai kapacitás és biztonság megvalósításához.
Ezért az IBM úgy döntött, hogy a játékok fejlesztőit és gyártóit, a kis kreatív, összehozza a médiaipar nemzetközi szakértőivel abból a célból, hogy teret biztosítson az online játékok bevezetését, menedzselését és terjesztését közvetlenül érintő kérdések megvitatásához. Az első páneurópai virtuális játékfórum célja az volt, hogy megindítsa és ösztönözze a párbeszédet a világ vezető szakértői és az európai játékszakemberek között.
Az IBM minden negyedévben megrendezi majd a Virtual Game Event világméretű internetes konferenciát iparágvezető cégek fejlesztőinek, menedzsereinek közreműködésével, akik megosztják tudásukat, tapasztalataikat, jövőképüket európai kollégáikkal. A konferenciákra az érdeklődők a www.ibm.com/vrm/gamesconference címen jelentkezhetnek.
Ezért az IBM úgy döntött, hogy a játékok fejlesztőit és gyártóit, a kis kreatív, összehozza a médiaipar nemzetközi szakértőivel abból a célból, hogy teret biztosítson az online játékok bevezetését, menedzselését és terjesztését közvetlenül érintő kérdések megvitatásához. Az első páneurópai virtuális játékfórum célja az volt, hogy megindítsa és ösztönözze a párbeszédet a világ vezető szakértői és az európai játékszakemberek között.
Az IBM minden negyedévben megrendezi majd a Virtual Game Event világméretű internetes konferenciát iparágvezető cégek fejlesztőinek, menedzsereinek közreműködésével, akik megosztják tudásukat, tapasztalataikat, jövőképüket európai kollégáikkal. A konferenciákra az érdeklődők a www.ibm.com/vrm/gamesconference címen jelentkezhetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Franciaország adókedvezményt ad a videojáték-fejlesztőknek
- Piacformáló ügylet
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Az IBM megkezdte a processzorok szállítását a Nintendo Wii-hez
- Dinamikusan nő az internet- és a videojátékok piaca
- A nők jobban kedvelik a számítógépes játékokat
- Duplázódik a mobiljátékok forgalma idén
- A férfiak gyógyíthatatlan játékszenvedélye
- Az IBM megnyitotta online játékfejlesztői fórumát
- Kevesebbet néznek tv-t a videojátékosok Amerikában