Macromedia disztribútorok konferenciája Barcelonában
forrás Prim Online, 2005. június 21. 17:24
A 2005. június 16-17-én megrendezett találkozón számos új információ hangzott el az előadásokon, de természetesen a legfőbb téma, amire minden résztvevő kíváncsi volt, az az Adobe-Macromedia fúzió várható hatása, illetve, hogy milyen irányba halad tovább a két - rövidesen egy - nagy múltú szoftverház.
A spanyol városban tartották meg a Macromedia disztribútorok éves összejövetelüket, amely létszámát tekintve minden idők legnagyobb konferenciája volt. (Ilyen nagyszabású rendezvényre utoljára a 2003-as évben, éppen Budapesten került sor.) Megerősítésre került, hogy várhatóan az év végére lezárul az Adobe és a Macromedia egyesülési folyamata, addig azonban a két cég továbbra is külön-külön működik, a felhasználók pedig változatlan formában léphetnek kapcsolatba a Macromediával, vagy rendelhetnek a kiválasztott termékekből.
Az előadásokon a fúzió jelenlegi állásán túl szó esett a készülő új Macromedia termékekről és a jövő fejlesztési irányairól is. A cégegyesülés a tervek szerint halad, ugyanakkor még nem látni tisztán, hogy annak befejeződése után milyen formában élnek tovább a Macromedia termékek az Adobe keretein belül.
Arra a kérdésre, hogy mi volt a két piacvezető szoftverház egyesülésének az oka, Steve Miller, a Macromedia EMEA (európai-közel-keleti-ázsiai régió) alelnöke válaszolt: a cél nem financiális, vagyis elsősorban nem költségmegtakarítás volt, hanem sokkal inkább egy olyan nagy és komoly szoftverfejlesztő cégcsoport létrehozása, amely bármilyen kihívással megbirkózik és elég ereje van ahhoz, hogy a már bevált és sikeres technológiákat megőrizve, továbbfejlesztve, fenntartsa az informatika világának sokszínűségét.
Ami biztos, hogy a cég termékeiben egyelőre nincs változás, a fejlesztések folyamatosak. A cél továbbra is olyan szoftverek létrehozása, amellyel a weboldal - fejlesztők olyan eszközhöz juthatnak, amellyel igényes, gazdag multimédia-tartalommal bíró oldalak, úgynevezett Rich Internet Applications technológia valósítható meg. Ezen eszközök megbízható segítséget nyújtanak a fejlesztések kapcsán, egyben emlékezetes élményekhez juttatják az internetes tartalom iránt érdeklődő felhasználókat.
Az előadásokon a fúzió jelenlegi állásán túl szó esett a készülő új Macromedia termékekről és a jövő fejlesztési irányairól is. A cégegyesülés a tervek szerint halad, ugyanakkor még nem látni tisztán, hogy annak befejeződése után milyen formában élnek tovább a Macromedia termékek az Adobe keretein belül.
Arra a kérdésre, hogy mi volt a két piacvezető szoftverház egyesülésének az oka, Steve Miller, a Macromedia EMEA (európai-közel-keleti-ázsiai régió) alelnöke válaszolt: a cél nem financiális, vagyis elsősorban nem költségmegtakarítás volt, hanem sokkal inkább egy olyan nagy és komoly szoftverfejlesztő cégcsoport létrehozása, amely bármilyen kihívással megbirkózik és elég ereje van ahhoz, hogy a már bevált és sikeres technológiákat megőrizve, továbbfejlesztve, fenntartsa az informatika világának sokszínűségét.
Ami biztos, hogy a cég termékeiben egyelőre nincs változás, a fejlesztések folyamatosak. A cél továbbra is olyan szoftverek létrehozása, amellyel a weboldal - fejlesztők olyan eszközhöz juthatnak, amellyel igényes, gazdag multimédia-tartalommal bíró oldalak, úgynevezett Rich Internet Applications technológia valósítható meg. Ezen eszközök megbízható segítséget nyújtanak a fejlesztések kapcsán, egyben emlékezetes élményekhez juttatják az internetes tartalom iránt érdeklődő felhasználókat.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az Adobe CS3 Production Premium és a Master Collection
- Az Adobe tovább bővíti a LiveCycle ES termékcsaládot
- Az Adobe bemutatta a Visual Communicator 3 e-learning szoftvert
- Vírust terjeszt a hamis Adobe letöltőoldal
- eBook publikáció az új Adobe Digital Editions szoftverrel
- Negyedével növelte profitját az Adobe
- Letölthető az Adobe AIR (Apollo) béta
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- Boltokban az Adobe Acrobat 3D Version 8
- Frissült az Adobe Camera Raw plugin