Személyi változások a rEVOLUTION Software-nél
forrás Prim Online, 2005. június 24. 07:25
Az ügyviteli szoftverpiac domináns szereplőjeként számon tartott rEVOLUTION Software új pozíció létrehozásával kívánja megvalósítani a cég marketing- és kereskedelmi tevékenységének összehangolását.
2005 májusától Kustos Ferenc tölti be a rEVOLUTION Software kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióját. A korábban a marketingigazgatói pozíciót ellátó szakember fő feladatai közé tartozik mostantól a rEVOLUTION kereskedelmi osztályának irányítása és bővítése is, valamint a cég ügyviteli termékeinek, elsősorban a saját fejlesztésű Iroda++ ügyviteli és a Microsoft Navision vállalatirányítási rendszerek értékesítésének felfuttatása, valamint az üzleti elemzések és az általános üzletfejlesztési stratégiák kialakítása is.
Kustos Ferenc szakmai pályafutását a Procter&Gamble-nél kezdte. Ezt követően a Danone Kft. senior brand menedzsereként, majd a CVO Group marketing- és kommunikációs menedzsereként dolgozott, ahol a marketing- és kommunikációs stratégia fejlesztése, valamint a hat országra kiterjedő helyi marketingcsapat szakmai irányítása volt a feladata. 2002-től a rEVOLUTION Software marketingmenedzseri, majd marketingigazgatói posztját töltötte be.
Kinevezésétől a rEVOLUTION elsősorban a cég marketing- és kereskedelmi tevékenységének még hatékonyabb összehangolását, a rendszeres piacszondázások eredményeinek termékfejlesztésbe és értékesítésbe való átfordítását, valamint új piaci szegmensek - az állami, önkormányzati szektor - bekapcsolásával az árbevétel növekedését várja.
Kustos Ferenc szakmai pályafutását a Procter&Gamble-nél kezdte. Ezt követően a Danone Kft. senior brand menedzsereként, majd a CVO Group marketing- és kommunikációs menedzsereként dolgozott, ahol a marketing- és kommunikációs stratégia fejlesztése, valamint a hat országra kiterjedő helyi marketingcsapat szakmai irányítása volt a feladata. 2002-től a rEVOLUTION Software marketingmenedzseri, majd marketingigazgatói posztját töltötte be.
Kinevezésétől a rEVOLUTION elsősorban a cég marketing- és kereskedelmi tevékenységének még hatékonyabb összehangolását, a rendszeres piacszondázások eredményeinek termékfejlesztésbe és értékesítésbe való átfordítását, valamint új piaci szegmensek - az állami, önkormányzati szektor - bekapcsolásával az árbevétel növekedését várja.
Kulcsszavak: Revolution
Kapcsolódó cikkek
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
- Újabb ERP szakemberrel erősít a rEVOLUTION Software
- Számlázás automatikus jogszabálykövetéssel
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27