A BT szerződést kötött a Call Center Poland-dal

forrás Prim Online, 2005. július 2. 10:19
A BT bejelentette, hogy 2,3 millió euró értékű, három évre szóló szerződést írt alá a Call Center Poland-dal (CCP, Lengyelország piacvezető telemarketing társasága), amelynek keretében fejlett IT szolgáltatásokat nyújt a CCP call centerek, valamint a CCP által az ügyfeleknél üzemeltetett call centerek számára. A varsói iroda 2004-es megnyitását követően ez a BT első jelentős szerződése Lengyelországban.
A megállapodás értelmében a BT biztosítja a hardvert, a szoftvert és a kapcsolódó szolgáltatásokat a CCP számára, ezzel lehetővé téve a CCP további üzleti növekedését. Szintén a BT installálja és állítja működésbe a CCP által használt ügyfélszolgálati (customer relations management, CRM) call center platformot. Az intelligens, prediktív tárcsázást alkalmazó, kifelé irányuló kommunikációs projektek esetében a beszélgetéssel töltött percek száma óránként akár 40%-kal növekedhet a CCP várakozásai szerint, ami különösen hasznos olyan nagy kampányok során, ahol minél nagyobb számú hívást kell gyorsan lebonyolítani.

Kinga Nowakowska, a Call Centre Poland ügyvezető igazgatója elmondta: „Nagy mértékű rugalmassága és különböző üzleti megoldások szállítására való képessége miatt választottuk a BT-t. Ügyfeleink hamarosan megtapasztalhatják, hogy az alkalmazott megoldásoknak köszönhetően képesek leszünk növelni szolgáltatásaink hatékonyságát. Jelenleg tárgyalásokat folytatunk a BT-vel call centereink IT hátterének kiszervezéséről is, ennek köszönhetően várhatóan nagymértékben fejlődni fog együttműködésünk a BT-vel.”

A CCP contact center működését az Altitude Software termékei biztosítják, amely egyike a contact center megoldásokat szállító, piacvezető független globális szolgáltató cégeknek, és amely egyre erősödő közép- és kelet-európai jelenléttel rendelkezik. Ez az európai vállalat több mint 57 országban, több mint 130.000 ügynökkel várja ügyfeleit. A rendszer teljes mértékben integrált az Altitude CTI funkciójával, biztosítja a kimenő és bejövő hívások intelligens kezelését, és problémamentesen szinkronizálja a releváns adatokat minden egyes hívásnál. Ez a koherens környezet lehetővé teszi ezen interakciók személyes és hatékony kezelését, amely eredményeképpen növekszik az ügyfél elégedettség és a hatékonyság.

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01