A BT szerződést kötött a Call Center Poland-dal

forrás Prim Online, 2005. július 2. 10:19
A BT bejelentette, hogy 2,3 millió euró értékű, három évre szóló szerződést írt alá a Call Center Poland-dal (CCP, Lengyelország piacvezető telemarketing társasága), amelynek keretében fejlett IT szolgáltatásokat nyújt a CCP call centerek, valamint a CCP által az ügyfeleknél üzemeltetett call centerek számára. A varsói iroda 2004-es megnyitását követően ez a BT első jelentős szerződése Lengyelországban.
A megállapodás értelmében a BT biztosítja a hardvert, a szoftvert és a kapcsolódó szolgáltatásokat a CCP számára, ezzel lehetővé téve a CCP további üzleti növekedését. Szintén a BT installálja és állítja működésbe a CCP által használt ügyfélszolgálati (customer relations management, CRM) call center platformot. Az intelligens, prediktív tárcsázást alkalmazó, kifelé irányuló kommunikációs projektek esetében a beszélgetéssel töltött percek száma óránként akár 40%-kal növekedhet a CCP várakozásai szerint, ami különösen hasznos olyan nagy kampányok során, ahol minél nagyobb számú hívást kell gyorsan lebonyolítani.

Kinga Nowakowska, a Call Centre Poland ügyvezető igazgatója elmondta: „Nagy mértékű rugalmassága és különböző üzleti megoldások szállítására való képessége miatt választottuk a BT-t. Ügyfeleink hamarosan megtapasztalhatják, hogy az alkalmazott megoldásoknak köszönhetően képesek leszünk növelni szolgáltatásaink hatékonyságát. Jelenleg tárgyalásokat folytatunk a BT-vel call centereink IT hátterének kiszervezéséről is, ennek köszönhetően várhatóan nagymértékben fejlődni fog együttműködésünk a BT-vel.”

A CCP contact center működését az Altitude Software termékei biztosítják, amely egyike a contact center megoldásokat szállító, piacvezető független globális szolgáltató cégeknek, és amely egyre erősödő közép- és kelet-európai jelenléttel rendelkezik. Ez az európai vállalat több mint 57 országban, több mint 130.000 ügynökkel várja ügyfeleit. A rendszer teljes mértékben integrált az Altitude CTI funkciójával, biztosítja a kimenő és bejövő hívások intelligens kezelését, és problémamentesen szinkronizálja a releváns adatokat minden egyes hívásnál. Ez a koherens környezet lehetővé teszi ezen interakciók személyes és hatékony kezelését, amely eredményeképpen növekszik az ügyfél elégedettség és a hatékonyság.

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 12:01

Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 08:44

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32