Többet költ az online-vásárló

Genda Csongor Zoltán, 2005. július 12. 20:04
A Consumer Electronics Association (CEA) egyik tanulmánya azt bizonyítja, hogy azok az amerikaiak, akik az elektronikai készülékeket az interneten vásárolják, azok éves szinten 67 %-al többet költenek, mint azok, akik soha nem veszik igénybe az online üzletek szolgáltatásait.
Az intézet azt is hírül adta, hogy az elektronikai cikkek értékesítésének hozzávetőlegesen 5 %-a az interneten keresztül zajlik, bár bizonyos termékek esetében (számítógépek, digitális fényképezőgépek) ez az arány eléri a 10 %-ot vagy még ennél is többet. A Dell számítógépgyártó vezeti az online-eladási toplistát, amely vállalat összforgalmának 23 %-a származik az internetes kereskedelemből.
A Consumer Electronics Association 1000 amerikai felnőttet kérdezett meg felmérése során, és a teljes tanulmány letölthető a http://www.ce.org/CEAstore internetes oldalról.
Kulcsszavak: B2B e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59