Többet költ az online-vásárló

Genda Csongor Zoltán, 2005. július 12. 20:04
A Consumer Electronics Association (CEA) egyik tanulmánya azt bizonyítja, hogy azok az amerikaiak, akik az elektronikai készülékeket az interneten vásárolják, azok éves szinten 67 %-al többet költenek, mint azok, akik soha nem veszik igénybe az online üzletek szolgáltatásait.
Az intézet azt is hírül adta, hogy az elektronikai cikkek értékesítésének hozzávetőlegesen 5 %-a az interneten keresztül zajlik, bár bizonyos termékek esetében (számítógépek, digitális fényképezőgépek) ez az arány eléri a 10 %-ot vagy még ennél is többet. A Dell számítógépgyártó vezeti az online-eladási toplistát, amely vállalat összforgalmának 23 %-a származik az internetes kereskedelemből.
A Consumer Electronics Association 1000 amerikai felnőttet kérdezett meg felmérése során, és a teljes tanulmány letölthető a http://www.ce.org/CEAstore internetes oldalról.
Kulcsszavak: B2B e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01