Többet költ az online-vásárló
Genda Csongor Zoltán, 2005. július 12. 20:04
A Consumer Electronics Association (CEA) egyik tanulmánya azt
bizonyítja, hogy azok az amerikaiak, akik az elektronikai készülékeket
az interneten vásárolják, azok éves szinten 67 %-al többet költenek,
mint azok, akik soha nem veszik igénybe az online üzletek
szolgáltatásait.
Az intézet azt is hírül adta, hogy az elektronikai cikkek értékesítésének hozzávetőlegesen 5 %-a az interneten keresztül zajlik, bár bizonyos termékek esetében (számítógépek, digitális fényképezőgépek) ez az arány eléri a 10 %-ot vagy még ennél is többet. A Dell számítógépgyártó vezeti az online-eladási toplistát, amely vállalat összforgalmának 23 %-a származik az internetes kereskedelemből.
A Consumer Electronics Association 1000 amerikai felnőttet kérdezett meg felmérése során, és a teljes tanulmány letölthető a http://www.ce.org/CEAstore internetes oldalról.
A Consumer Electronics Association 1000 amerikai felnőttet kérdezett meg felmérése során, és a teljes tanulmány letölthető a http://www.ce.org/CEAstore internetes oldalról.
Kapcsolódó cikkek
- Apple MacBook Pro-k tizedáron, tévedésből
- Beszerzés - nyíltan
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Törvénymódosítás az e-kereskedelemről és a spamről
- Állítólag 5 millió e-mail tűnt el a Fehér Ház hivatalos levelezéséből
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- Hol a határ? - IV. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- A CeBIT-en kapott európai elismerést a Fotexnet