Díjmentes internet-marketing távoktatás
forrás Prim Online, 2005. augusztus 10. 12:05
Az internet üzleti felhasználása iránt érdeklődő honlaptulajdonosok és
webmesterek számára az Internet-marketing 1000 trükkje címmel 50
leckéből álló, teljesen ingyenes, 50 leckés online távoktatási
programot indított a Silihost.
A tanfolyamuk a bejelentkezéstől számítva körülbelül fél évig tart úgy, hogy minden héten két leckét küldenek az érdeklődők számára.
A Silihost szakértője szerint ez az 50 lecke elegendő ahhoz, hogy a résztvevők megismerkedjenek az internet-marketing elméletével és gyakorlatával, és hogy a saját üzletük gyakorlatába is átültessék azt. Illetve azok, akik még nem határozták el, hogy mit szeretnének értékesíteni, jó ötleteket szerezhetnek ehhez a tanfolyam során. Ez a képzés megtanítja a felhasználókat, hogy maguk hogyan alakíthatják a marketingjüket úgy, hogy az maximálisan elősegítse online érvényesülésüket.
A fél éves távoktatási program első részében a honlap szerkezeti felépítésének elemzésével foglalkoznak, majd ez követi az email-marketing, külön figyelmet szentelve a kéretlen levelek (SPAM-ek) kérdésével, mivel sok vállalati tanácsadó egybemossa a kéretlen levelek kiküldését az email-marketing fogalmával.
Képzésük harmadik nagy témája a kereső-marketing, ennek keretében külön kitérnek a kulcsszavak kialakítására, a doménnév kiválasztására, és több lecke foglalkozik folyamatosan az optimalizálás gyakorlati teendőivel.
Képzésük negyedik blokkja az internet-marketing egyéb fontos vonatkozásairól szól. Beszélnek a fizetett linkekről, mindkét szemszögből elemezve azokat: a saját oldalainkon elhelyezett hirdetésekről és a vásárolt átkattintásokról. Több lecke foglalkozik a különböző publikációk fontosságával és fajtájával, és az egyéb forgalomszerzési stratégiákkal, mint például az internetes áruházakkal és a vásárlói körökkel.
Végezetül szó esik az e-boltról, a bankkártya-elfogadás kivitelezéséről, a saját levelezőrendszerről, a másolásvédett elektronikus könyvekről, és több olyan hasznos funkcióról, melyek beépítése egyedivé, tetszetőssé varázsolhatja honlapunkat. Mindeközben felhívják a figyelmet sok-sok ingyenesen elérhető kódra, programra is.
A Silihost díjmentes internet-marketing távoktatására itt lehet feliratkozni.
A Silihost szakértője szerint ez az 50 lecke elegendő ahhoz, hogy a résztvevők megismerkedjenek az internet-marketing elméletével és gyakorlatával, és hogy a saját üzletük gyakorlatába is átültessék azt. Illetve azok, akik még nem határozták el, hogy mit szeretnének értékesíteni, jó ötleteket szerezhetnek ehhez a tanfolyam során. Ez a képzés megtanítja a felhasználókat, hogy maguk hogyan alakíthatják a marketingjüket úgy, hogy az maximálisan elősegítse online érvényesülésüket.
A fél éves távoktatási program első részében a honlap szerkezeti felépítésének elemzésével foglalkoznak, majd ez követi az email-marketing, külön figyelmet szentelve a kéretlen levelek (SPAM-ek) kérdésével, mivel sok vállalati tanácsadó egybemossa a kéretlen levelek kiküldését az email-marketing fogalmával.
Képzésük harmadik nagy témája a kereső-marketing, ennek keretében külön kitérnek a kulcsszavak kialakítására, a doménnév kiválasztására, és több lecke foglalkozik folyamatosan az optimalizálás gyakorlati teendőivel.
Képzésük negyedik blokkja az internet-marketing egyéb fontos vonatkozásairól szól. Beszélnek a fizetett linkekről, mindkét szemszögből elemezve azokat: a saját oldalainkon elhelyezett hirdetésekről és a vásárolt átkattintásokról. Több lecke foglalkozik a különböző publikációk fontosságával és fajtájával, és az egyéb forgalomszerzési stratégiákkal, mint például az internetes áruházakkal és a vásárlói körökkel.
Végezetül szó esik az e-boltról, a bankkártya-elfogadás kivitelezéséről, a saját levelezőrendszerről, a másolásvédett elektronikus könyvekről, és több olyan hasznos funkcióról, melyek beépítése egyedivé, tetszetőssé varázsolhatja honlapunkat. Mindeközben felhívják a figyelmet sok-sok ingyenesen elérhető kódra, programra is.
A Silihost díjmentes internet-marketing távoktatására itt lehet feliratkozni.
Kapcsolódó cikkek
- 8 processzormagos SGI-Altix szerverrel gyorsít a Silihost
- Az Adobe bemutatta a Visual Communicator 3 e-learning szoftvert
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Vita a Vodafone marketingjéről
Oktatás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
2024. november 4. 17:26
Nemzetközi oktatásfejlesztési program indul az ELTE vezetésével
Az ELTE és még négy európai egyetem alkotta konzorcium 250 ezer eurós támogatást kapott az Erasmus+ felsőoktatási együttműködési partnerségek programban megvalósuló, oktatási és módszertani fejlesztéseket célzó, 2026 végéig tartó REDINEST projektre.
2024. november 4. 10:10