Havonta 2 millió új mobilfelhasználó Indiában

Genda Csongor Zoltán, 2005. augusztus 22. 20:54
A maga 55 millió ügyfelével még igen csak kevésnek mondható az indiai mobiltelefonálók száma, azonban a Financial Times hírei szerint az utóbbi időben rohamos fejlődésnek indult az ottani mobilpiac, mivel havonta hozzávetőlegesen 2 millió új klienssel bővül a felhasználók száma.
A McKinsey Consulting tanácsadó iroda szerint most már nem csak a tehetősebb lakosok igyekszenek maguknak mobiltelefont beszerezni, hanem a dolgozó tömegek is egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a maroktelefonok iránt. Jelenleg a következő öt nagy mobilkonszern versenyzik az indiai lakosok kegyeiért: Barthi Tele-Ventures, Reliance Infocomm, Hutchison Essar, Bharat Sanchar Nigam valamint az Idea Cellular.

Elemzők szerint a jövőben legalább ilyen gyarapodásra számíthatnak a mobilszolgáltatók. Azonban az is igaz, hogy az ügyfelek nagy része leginkább a "Pay and Go" kártyás szolgáltatásokat veszi igénybe, mivel a legolcsóbb Prepaid-kártyát 5 dollár alatti áron szerezhetik be a felhasználók.
Kulcsszavak: trend mobiltelefon

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01