Microsoft Business Summit konferencia kis- és középvállalatoknak
földrajzi határok elmosódásával, a termelékenység és a hatékonyság növelésének igényével. E problémákkal a kis és közepes méretű vállalatok, korlátozott pénzügyi és munkaerő-kapacitásuk miatt, nehezen tudnak megbirkózni.
A Business Summit célja, hogy megoldási javaslatokat adjon a kkv-knak az előttük álló kihívásokra, és felhívja a figyelmet azon kulcstényezőkre, amelyekkel hosszú távon fenntarthatóvá válik e vállalatok versenyképessége és növekedése.
A kétnapos rendezvény keretében a résztvevők a Microsoft vezetői, partnerei és informatikai szakemberek prezentálásában hallgathatnak meg előadásokat. Nyitóbeszédében Bill Gates többek között ismerteti a Microsoft technológiai fejlesztéseinek legfontosabb irányvonalait, felvázolja a kis- és középvállalatok igényeire szabott, fejlesztés alatt álló alkalmazásainak jellegzetességeit, és bemutatja, hogy a Microsoft miként áll az új generációs üzleti fejlődés élére. Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója a középvállalatok előtti kihívásokról és a Microsoft partner-rendszeréről tart majd előadást. A Microsoft-vízió megvalósítását segítő konkrét termékinnovációkkal Satya Nadella, (Microsoft Business Solutions üzletág, felelős alelnök), Chris Caposella (infómunkás-üzletág, felelős alelnök) és Bob Muglia (kiszolgálók üzletág, felelős alelnök) tolmácsolásában ismerkedhetnek meg a résztvevők.
Az előadások után partneri beszámolók következnek a Microsoft megoldások üzleti alkalmazásával kapcsolatos tapasztalatokról. A rendezvény során részletes bemutatásra kerülnek a speciálisan a kkv-k igényeinek megfelelően kifejlesztett legfontosabb Microsoft termékek, többek között a Windows Longhorn MM Server, a System Server Center, a Great Plains 9.0, a CRM 3.0 és az Axapta 4.0 Beta is.
Az esemény legfontosabb bejelentéseiről részletesen is beszámolunk majd.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft IT a 2008-as pekingi olimpián
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Készül a Google-barát Vista SP1
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Nem fejleszti tovább a Digital Image képkezelő szoftvert a Microsoft
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.