Új marketingvezető az Oracle Hungarynél
forrás Prim Online, 2005. szeptember 5. 13:58
Klotz Tamás 12 éve dolgozik az Oracle-nél, ezen időszak alatt több vezető pozíciót is ellátott. Múlt év novemberétől megbízott marketingigazgatóként tevékenykedett, korábban pedig partnerkapcsolati igazgató, valamint hosszabb ideig az értékesítési tanácsadó csapat vezetője volt. Mindezek során széles körű tapasztalatokat szerzett a cég stratégiájáról, termékeiről, értékesítési módszereiről, valamint hazai partnereivel és felhasználóival kapcsolatban.
A 40 éves szakember a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnöki diplomát, majd ugyanitt MBA végzettséget is. Tagja a Magyarországi Oracle Felhasználók Egyesület vezetőségének, valamint a Neumann János Társaságnak és az ITTK-nak.
A 40 éves szakember a Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett villamosmérnöki diplomát, majd ugyanitt MBA végzettséget is. Tagja a Magyarországi Oracle Felhasználók Egyesület vezetőségének, valamint a Neumann János Társaságnak és az ITTK-nak.
Kulcsszavak: Oracle-hu
Kapcsolódó cikkek
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Új partnerkapcsolati igazgató az Oracle-nél
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- Új térinformatikai rendszer a Földhivatalnál
- Az Oracle kiemelt oktatási partnere lett a Számalk
- Tizenegyedszer gyűltek össze a magyarországi Oracle-felhasználók
- Regionális üzleti-intelligencia és adattárház-igazgató az Oracle Hungarynél
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27