Microsoft: új stratégiai irányvonalak a közepes méretű vállalatoknak

forrás Prim Online, 2005. szeptember 8. 09:12
Több mint 500 ügyfél és partner részvételére számítanak a Microsoft Business Summit elnevezésű, első üzleti csúcstalálkozóján, ahol a cég ismerteti a közepes méretű vállalatokkal kapcsolatos technológiáit és a velük való szorosabb együttműködésre vonatkozó terveit. Az eseményen Bill Gates, a Microsoft elnöke és vezető szoftvertervezője, valamint Steve Ballmer vezérigazgató vázolják fel a Microsoft középvállalatok számára kialakított üzleti alkalmazásaival kapcsolatos jövőbeli terveit. A vállalat különböző iparágakat képviselő partnereire támaszkodva alakítja ki testre szabott megoldásait a középvállalatok számára.

A Microsoft bejelentette, hogy terveinek megvalósítása során – amelynek mottója: „Együtt az üzleti sikerekért” (Together We Build Business) – a fejlesztést egy szerepkör alapú szoftver koncepcióra összpontosítja, amely az üzleti alkalmazásokat, a kiszolgáló-infrastruktúrát és a működési hatékonyságot fokozó megoldásokat oly módon integrálja, hogy lefedje ezzel a közepes méretű vállalatok egyedi igényeit. A stratégia középpontjában a Microsoft Dynamics, a cég üzleti alkalmazásainak új családja, a „Centro” kódnevet viselő, az adott piaci szegmensre szabott új infrastruktúra megoldás, és az üzleti platformként folyamatosan fejlődő Office állnak. A Microsoft egyúttal számos programot és eszközt is bejelentett, amelyek megkönnyítik a közepes méretű vállalatok számára a Microsofttal közös üzleti kapcsolatok kezelését.

„Meggyőződésünk, hogy az üzleti sikerek hátterében az emberek állnak, hatékonyságuk fokozásának kulcsa pedig a technológiában rejlik” – mondta Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója. „A mai nap mérföldkőnek számít az ügyfelekkel való szorosabb kapcsolatok kialakítására és a középvállalatok valós működését tükröző üzleti alkalmazások új generációjának kifejlesztésére irányuló munkánkban.”

A közepes méretű vállalatok működését tükröző alkalmazások

A Microsoft a közepes méretű vállalatok igényeire szabott alkalmazások kifejlesztésére vonatkozó stratégiája a következő alappillérekre épül:

Microsoft Dynamics: A Microsoft egy új márkanevet jelent be: a korábban „Project Green” néven ismert kutatási és fejlesztési projektből származó technológiákra épülő üzleti alkalmazások átfogó készletének új neve Microsoft Dynamics. Az ügyfelek körében végzett kiterjedt kutatások eredményeit felhasználva a Microsoft Dynamics termékcsalád 50 meghatározó szerepkört képviselő technológiai alapra épül, amelyeket a közepes méretű vállalatoknál előforduló munkakörök alapján határoztak meg. Ez a szerepkör alapú üzleti megoldás a megfizethetőség és az egyedi piaci körülményekhez való alakíthatóság, valamint a középvállalatok igényeinek kielégítése érdekében, nagy mértékben integrált a Microsoft Office és a Microsoft SharePoint alkalmazásokkal, a Microsoft SQL Server jelentéskészítő szolgáltatásaival és a teljes Microsoft platformmal.

A már létező Microsoft Business Solutions termékek újabb kiadásai már Microsoft Dynamics név alatt fognak megjelenni a következő év során, miután a Project Green technológia sajátosságait magukra veszik. A Microsoft az év végén dobja piacra a Microsoft Dynamics GP (korábban Great Plains) és a Microsoft Dynamics CRM (korábban Microsoft CRM) újabb verzióit, 2006-ban pedig a Microsoft Dynamics AX (korábban Axapta), a Microsoft Dynamics NAV (korábban Navision), és a Microsoft Dynamics SL (korábban Solomon) további verzióit.

Microsoft Windows Server „Centro”:
A Microsoft a fent említettek mellett új kiszolgáló-infrastruktúra megoldás kifejlesztésén is dolgozik, amely a közepes méretű vállalatok túlterhelt informatikusainak igényeit hivatott kielégíteni. A közepes méretű vállalati szegmenst célzó új infrastruktúra megoldás kódneve „Centro”, amely integrálja a „Longhorn” kódnevet viselő Windows Server, a következő generációs Exchange termékek és különböző biztonsági megoldások technológiáit, mindezt egy új, integrált menedzsment megközelítéssel egyesítve. Az új megoldás segítségével a közepes méretű vállalkozások időt és pénzt takaríthatnak meg, az informatikai szakemberek számára pedig megnyílik a lehetőség arra, hogy kevesebb erőfeszítéssel érjenek el nagyobb hatékonyságot. A „Centro” megjelenése nem sokkal a Windows Server „Longhorn” piacra kerülését követően várható.

Microsoft Office Rendszer:
A Microsoft Office jelentős fejlődésen ment át, hiszen a személyes hatékonyságot fokozó termékcsaládból olyan programok, kiszolgálók és szolgáltatások átfogóbb és integráltabb rendszerévé fejlődött, amely a Microsoft szerepkör alapú megközelítésmódjának alapját képzi. A Microsoft Office egyre inkább alapvető részévé válik a cégek üzleti alkalmazásokkal kapcsolatos stratégiájának, hiszen az Office – immár platformként – folyamatosan fejlődik, és olyan további szolgáltatásokkal egészül ki, mint például az integrált XML, a munkafolyamatokkal kapcsolatos szolgáltatások, vagy a portál/üzletág integráció.

Kulcsszavak: +céginfo Microsoft

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Battery Monitor 10.4

A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.

2024. november 21. 17:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01