Oracle Collaboration Suite 10g továbbfejlesztett tartalomkezeléssel
Az Oracle Collaboration Suite 10g tartalomkezelési szolgáltatásai (Content Services)
A korábban Oracle Files néven ismert Oracle Collaboration Suite 10g Content Services segítségével a vállalatok rálátást nyernek a cég összes adatára és belső előírására, amivel elősegítik a hatósági előírások érvényesítését, és minimálisra csökkenthetik a szervezet belső anyagainak átgondolatlan kezeléséből eredő kockázatokat. A fejlett fájlkezelési és fájlmegosztási funkciókkal rendelkező szoftver támogatja az üzleti dokumentumok és nyilvántartások életciklusának nyomon követését, valamint az üzleti folyamatok automatizálását.
Az Oracle Collaboration Suite 10g munkaterület szolgáltatásai (Workspaces)
Az Oracle Collaboration Suite 10g munkaterület szolgáltatása új lehetőségekkel gazdagítják a csoportszintű együttműködést. Az egyes projektekhez, illetve folyamatokhoz külön biztonságos környezet állítható fel, amelyben a projektcsoport tagjai a dokumentumokat, üzeneteket, találkozókat, feladatokat és vitafórumokat rendezhetik és kezelhetik. A munkaterületek az Oracle Collaboration Suite 10g összes szolgáltatásához kapcsolódnak, így megkönnyítik az elektronikus levelezés, az előjegyzésnaptárak, a tennivalók, a fórumok, a webkonferencia-szolgáltatás, a jelenlétkövetés, a tartalomszolgáltatás és azonnali üzenetküldés csoportszintű használatát.
Az Oracle Collaboration Suite 10g valós idejű együttműködési funkciói (Real-time Collaboration)
Az Oracle Collaboration Suite 10g valós idejű együttműködési lehetőségei között a professzionális webkonferencia-szolgáltatáson túl az azonnali üzenetküldés (instant messaging – IM), számítógépes telefonálás és jelenlétkövetés is szerepel. A megoldással a felhasználók pillanatok alatt megtalálják a vállalaton belül a keresett személyeket vagy csoportokat, és azokkal valós idejű kommunikációt folytathatnak. Az azonnali üzenetküldés használatáról gond nélkül átválthatnak számítógépes telefonálásra vagy webkonferenciára. A kommunikáció mindvégig biztonságos, és a vállalati, illetve a hatósági előírásoknak megfelelően a rendszer szigorúan nyomon követhető nyilvántartással követi annak menetét.
Az Oracle Collaboration Suite 10g egységes üzenetkezelési szolgáltatása (Unified Messaging)
Az Oracle Collaboration Suite 10g egységes üzenetkezelése a jól méretezhető és megbízható Oracle Database 10g adatbázis-kezelőre épülve egységes platformot biztosít az e-mailek, valamint a hangposta- és faxüzenetek kezeléséhez. A megoldás kibővített szolgáltatásai között megtalálható a böngészőprogramból használható, új Oracle Web Access megoldás, amely felhasználóbarát felületével és gazdag funkcióival a megszokott munkaasztali környezethez hasonlóan teszi elérhetővé az üzeneteket. A szoftver a Push-IMAP protokoll mellett más elektronikus levelezési szabványokat is támogat, így a felhasználók különféle vezeték nélküli eszközeiken a nyilvános hálózatokon keresztül fogadhatják az e-maileket, ami csökkenti a megoldás bevezetésének költségeit.
Kapcsolódó cikkek
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
- Az Oracle félmilliárdért felvásárolja az Agile céget
- Új bíró, halasztás az Oracle-SAP perben
- IDC: Az Oracle vezeti a relációs adatbázis-kezelők piacát
- Oracle Application Express 3.0
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Áprilisban ismét HOUG konferencia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.