Pantel: ingyen ADSL és aracsony tarifák vállalkozásoknak
A vállalat a „PanTel Pakk” márkanév alatt vezeti be új szolgáltatáscsomagját, ebben szokatlanul alacsony vállalati telefon percdíjakat és akár 0 Ft-os havidíjú ADSL internetet kínál. Sőt, a leggyorsabban leszerződő ügyfeleinek HP 1020 LaserJet nyomtatót ad ajándékba az első havi számla mellé.
A PanTel a magyar távközlési piacon elsőként kínál sávosan növekvő kedvezményeket új üzleti előfizetői részére: a PanTel Pakk akciós csomag előfizetői részére a vállalat minden hónap végén kiszámolja, hogy listaáron telefonforgalma melyik kedvezménysávot érte el, majd az adott sávhoz tartozó alacsonyabb percdíjak alapján kalkulálja ki a végszámlát. Ha az ügyfél ezzel együtt most szélessávú ADSL internetre is előfizet, a telefon percdíjak csökkenésével az ADSL havidíja is több lépcsőben csökken, akár 0 Ft-ig: már havi nettó 100.000 Ft-os telefonszámla esetén az előfizető ingyenesen használhatja a számára nyújtott, alapesetben is legalább 512/96 Kbit/s paraméterekkel rendelkező ADSL hozzáférést. A telefonszolgáltatást a PanTel ezzel egyidejűleg kapcsolási díj nélkül, csúcsidőben akár nettó 5,50 Ft-os, csúcsidőn kívül akár 3,70 Ft-os percdíjjal biztosítja.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tisztaDSL konstrukció az Interware-nél
- Nem elég széles sávú a szélessávú internet Amerikában
- Mobil vagy egymillió font?
- Műholdhálózattal a katasztrófák ellen
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét
- Új generációs bérelt vonal az Externettől
- ADSL-előfizetési lehetőség a Vodafone-nál
- Erősebb alternatív szolgáltató a piacon
- Valódi „meztelen” ADSL a PanTel-től
- NHH - erősebb verseny a Hungarotel piacán is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.