Yahoo: vártnál nagyobb negyedéves eredmény
MTI Sajtóadatbank, 2005. október 19. 10:02
A szakértői várakozásoknál nagyobb negyedéves adózott eredményről és forgalomról számolt be kedden az amerikai Yahoo internetes keresőrendszer és tartalomszolgáltató.
Harmadik negyedévi adózott eredménye 253,8 millió dollár, részvényenként 17 cent lett, ami gyakorlatilag megegyezik az egy évvel korábbi 253,3 millió dollár, részvényenként 17 centtel. A szakértői várakozások átlagában 14 cent szerepelt.
A Yahoo forgalma 47 százalékkal 1,33 milliárd dollárra bővült a tavalyi harmadik negyedévi 906,7 millió dollárról, meghaladva a szakértői becsléseket.
A folyó negyedévre 1,03-1,08 milliárd dollár forgalomra számít a Yahoo, a szakértők 1,06 milliárd dollárra.
A Yahoo árfolyama a Nasdaq keddi kereskedésében 46 centtel 33,70 dollárra gyengült, a tőzsdeidőn túli forgalomban 33,81 dollárra drágult.
A Yahoo forgalma 47 százalékkal 1,33 milliárd dollárra bővült a tavalyi harmadik negyedévi 906,7 millió dollárról, meghaladva a szakértői becsléseket.
A folyó negyedévre 1,03-1,08 milliárd dollár forgalomra számít a Yahoo, a szakértők 1,06 milliárd dollárra.
A Yahoo árfolyama a Nasdaq keddi kereskedésében 46 centtel 33,70 dollárra gyengült, a tőzsdeidőn túli forgalomban 33,81 dollárra drágult.
Kulcsszavak: Yahoo
Kapcsolódó cikkek
- Fontos sportoldalt vett a Yahoo az új elnök vezetésével
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Murdoch eladná a Myspace-t a Yahoonak: 12 milliárd dolláros üzlet
- Távozik a Yahoo elnöke
- Trösztellenes vizsgálat indul a Yahoo és a Microsoft ellen
- "Rendkívül kritikus" hiba a Yahoo IM szolgáltatásában
- A Yahoo bezárja online aukciós oldalát
- A Microsoft mégsem akarja megvenni a Yahoo-t
- A Yahoo-ra hajt a Microsoft
- Yahoo IM megoldás közvetlenül a böngészőből
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27