Milliárdokat fektet az Antenna Hungáriába a Swisscom
„Az akvizíció lehetővé tette számunkra, hogy megvessük a lábunkat a nemzetközi műsorszóró piacon és tovább fogunk kutatni újabb akvizíciós lehetőségek után Európában”, mondta Rötheli.
Az Antenna Hungária–csoport a maga kb. 910 alkalmazottjával és 160 millió svájci frankot kitevő éves árbevételével jelenleg kiváló pozíciót foglal el az analóg rádió- és televízió-műsorszórás területén, ennélfogva tehát jó helyzetben van ahhoz, hogy vezető szerepet játsszon a digitális műsorszórásra történő átállás folyamatában Magyarországon. A Swisscom a digitális műsorszórás területén meglévő széleskörű know-how-ját kínálja fel az Antenna Hungáriának, amelyben a Svájcon kívüli növekedési lehetőségek kihasználását látja.
A magyar tőkepiaci szabályok értelmében a Swisscomnak nyilvános ajánlatot kell tennie az Antenna Hungária kisebbségi részvénytulajdonosai részére legalább ugyanolyan részvényenkénti vételáron, mint amennyit a 75% plusz egy részvény tulajdonáért fizettek. Ez 5250 forintos részvényenkénti árnak felel meg. Ha ezen az áron az összes részvény felajánlásra kerül, akkor a Swisscomnak kb. további 100 millió svájci frankot kell majd kifizetnie. A Swisscom 100%-os részvénytulajdonra törekszik, ebben az esetben megfontolás tárgyát képezi az Antenna Hungária tőzsdei kivezetése is.
A sajtótájékoztatón kérdésre válaszolva László Géza vezérigazgató elmondta a nemrég zárult EDR pályázattól saját hatáskörben hozott döntéssel azért lépett vissza az AH, mert a leendő beszállító (Nokia), illetve a szervizt nyújtó szerződésével nem volt megelégedve.
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- A Swisscom eladja az Antenna Hungariát
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Tetemes bírság a Swisscomnak
- Oroszország: harc a vadprivatizációiban elvesztegetett vagyon visszaszerzéséért
- A Vodafone eladná a Swisscomban való részesedését
- Megújultak a T-Pont üzletek
- Privatizálják a Telekom Srpskét
- Nagyszabású elbocsátások brit távközlési szolgáltatóknál
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.