Mennyit számít a TV-nézők életkora?
Joe Zuravle, a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatója elmondta: „Ennek a pán-európai televíziós felmérésnek a segítségével többet tudhatunk majd arról, hogy előfizetőinknek mik a tapasztalataik a televíziózásról és a tévé milyen szerepet játszik az életükben. A kutatás kiterjed arra is, hogy milyen nézői szokásbeli különbségek figyelhetők meg a fiatalok és az idősek között.” A UPC a felmérés tanulságait felhasználja majd szolgáltatásai kialakításában, figyelembe véve az egyes európai országok közötti kulturális különbözőségeket is.
Szavazás a legkedveltebb hírműsor-vezetőkről
A UPC ez évi pán-európai televíziós felmérése azt is megvizsgálja, hogy a tévés hírműsorokat mennyire tekintik hitelesnek a fiatal illetve az idősebb nézők. A válaszadók mind a 14 országban kiválaszthatják, hogy tíz lehetséges jelölt közül ki a kedvenc hírműsor-vezetőjük. A jelöltek között kereskedelmi és közszolgálati tévécsatornák műsorvezetői egyaránt szerepelnek. A UPC decemberben közzéteszi, hogy az egyes országokban melyik hírműsor-vezető kapta a legtöbb szavazatot.
A UPC immár második alkalommal végeztet pán-európai televíziós felmérést. A 2004-es kutatás a karácsonyi ünnepek alatti nézői szokásokat vizsgálta. A tavalyi felmérés szerint az európaiak kétharmada úgy véli, hogy az erőszakos jeleneteket tartalmazó műsorokat Karácsony táján száműzni kellene a televízióból. A családi mozifilmek bizonyultak ilyenkor a legkedveltebbeknek egész Európában, és a sportműsorok iránt mutatták a legkevesebb érdeklődést a nézők. A vallási vagy spirituális tévéadásokat az európaiak 81%-a érdektelennek találta a karácsonyi programkínálatban.
Kapcsolódó cikkek
- 5 éven belül megháromszorozódik a HDTV-s háztartások száma
- Megöli a tévét az online video?
- Tíz közül két európai háztartásban található nagy képernyős tévékészülék
- Különféle TFT-LCD technológiák a Samsungtól
- Tévéműsorokat is kínáló internet-csomag a Deutsche Telekom-tól
- A Hitachi televízió-összeszerelő üzemet létesít Csehországban
- A Sony televízió-gyárat létesít Szlovákiában
- A Toshiba televíziógyárat létesít Lengyelországban
- A Samsung 100 millió dollárt ruház be Gödön
- Új LED-es és teljes HD felbontású Samsung LCD TV-k
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.