A Borland Tod Nielsent nevezte ki elnök-vezérigazgatónak

forrás Prim Online, 2005. november 10. 17:38
A Borland Software Corporation 2005. november 9-i hatállyal Tod Nielsent nevezi ki elnök-vezérigazgatónak.
Nielsen ezt megelőzően az Oracle marketingért és globális értékesítéstámogatásért felelős alelnökeként dolgozott. Felelősségi körébe tartozott a szervertechnológiai termékek marketingtámogatása, beleértve az Oracle Database és Oracle Fusion Middleware termékcsaládokat.

Az Oracle előtt a BEA Systems marketing vezérigazgató-helyettese és vezető alelnöke volt, ahol általánosságban felelt a BEA globális marketing stratégiájáért és üzemeltetéséért, valamint a kutatási és fejlesztési működésért. Ez alatt az időszak alatt újraépítette a marketingszervezetet, vezető szerepének köszönhetően a BEA a vezető infrastruktúra-platform szállítók közé pozícionálta magát, tervezési befektetéseket vezetett, és aktívan együtt dolgozott azokkal az ügyfelekkel és alkalmazottakkal, akik a szervezeti változások és teljesítménynövekedés mögött álltak. Nielsen a BEA-hoz saját cége, a Crossgain Inc. felvásárlása után került, ahol vezérigazgatói posztot töltött be.

Tod Nielsen ugyanakkor tizenkét évet töltött különböző munkakörökben a Microsoft Corporationnél, mint az adatbázisokért és fejlesztői eszközökért felelős vezető, a fejlesztőeszközök alelnöke, távozásakor pedig a Microsoft Platform csoportjának volt alelnöke. A Microsoftnál töltött idő alatt a vállalat különböző részlegeiben dolgozott, a középpontba az infrastruktúra és fejlesztőközpontú technológiákat helyezte. Több területen is tapasztalatot szerzett úgy, mint a stratégia és vezető szerep meghatározása nagy divízióknál/szervezeteknél, termékdefiníció és -fejlesztés, valamint szorosan együtt dolgozott a független szoftverfejlesztőkkel és az ügyfelekkel a Microsoft technológiáinak támogatása és meghonosítása területén.
Kulcsszavak: Borland

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51