A Borland Tod Nielsent nevezte ki elnök-vezérigazgatónak
forrás Prim Online, 2005. november 10. 17:38
A Borland Software Corporation 2005. november 9-i hatállyal Tod Nielsent nevezi ki elnök-vezérigazgatónak.
Nielsen ezt megelőzően az Oracle marketingért és globális értékesítéstámogatásért felelős alelnökeként dolgozott. Felelősségi körébe tartozott a szervertechnológiai termékek marketingtámogatása, beleértve az Oracle Database és Oracle Fusion Middleware termékcsaládokat.
Az Oracle előtt a BEA Systems marketing vezérigazgató-helyettese és vezető alelnöke volt, ahol általánosságban felelt a BEA globális marketing stratégiájáért és üzemeltetéséért, valamint a kutatási és fejlesztési működésért. Ez alatt az időszak alatt újraépítette a marketingszervezetet, vezető szerepének köszönhetően a BEA a vezető infrastruktúra-platform szállítók közé pozícionálta magát, tervezési befektetéseket vezetett, és aktívan együtt dolgozott azokkal az ügyfelekkel és alkalmazottakkal, akik a szervezeti változások és teljesítménynövekedés mögött álltak. Nielsen a BEA-hoz saját cége, a Crossgain Inc. felvásárlása után került, ahol vezérigazgatói posztot töltött be.
Tod Nielsen ugyanakkor tizenkét évet töltött különböző munkakörökben a Microsoft Corporationnél, mint az adatbázisokért és fejlesztői eszközökért felelős vezető, a fejlesztőeszközök alelnöke, távozásakor pedig a Microsoft Platform csoportjának volt alelnöke. A Microsoftnál töltött idő alatt a vállalat különböző részlegeiben dolgozott, a középpontba az infrastruktúra és fejlesztőközpontú technológiákat helyezte. Több területen is tapasztalatot szerzett úgy, mint a stratégia és vezető szerep meghatározása nagy divízióknál/szervezeteknél, termékdefiníció és -fejlesztés, valamint szorosan együtt dolgozott a független szoftverfejlesztőkkel és az ügyfelekkel a Microsoft technológiáinak támogatása és meghonosítása területén.
Az Oracle előtt a BEA Systems marketing vezérigazgató-helyettese és vezető alelnöke volt, ahol általánosságban felelt a BEA globális marketing stratégiájáért és üzemeltetéséért, valamint a kutatási és fejlesztési működésért. Ez alatt az időszak alatt újraépítette a marketingszervezetet, vezető szerepének köszönhetően a BEA a vezető infrastruktúra-platform szállítók közé pozícionálta magát, tervezési befektetéseket vezetett, és aktívan együtt dolgozott azokkal az ügyfelekkel és alkalmazottakkal, akik a szervezeti változások és teljesítménynövekedés mögött álltak. Nielsen a BEA-hoz saját cége, a Crossgain Inc. felvásárlása után került, ahol vezérigazgatói posztot töltött be.
Tod Nielsen ugyanakkor tizenkét évet töltött különböző munkakörökben a Microsoft Corporationnél, mint az adatbázisokért és fejlesztői eszközökért felelős vezető, a fejlesztőeszközök alelnöke, távozásakor pedig a Microsoft Platform csoportjának volt alelnöke. A Microsoftnál töltött idő alatt a vállalat különböző részlegeiben dolgozott, a középpontba az infrastruktúra és fejlesztőközpontú technológiákat helyezte. Több területen is tapasztalatot szerzett úgy, mint a stratégia és vezető szerep meghatározása nagy divízióknál/szervezeteknél, termékdefiníció és -fejlesztés, valamint szorosan együtt dolgozott a független szoftverfejlesztőkkel és az ügyfelekkel a Microsoft technológiáinak támogatása és meghonosítása területén.
Kulcsszavak: Borland
Kapcsolódó cikkek
- Specializálódik a Borland szoftverszolgáltató
- A Borland együtt szállítja a Developer Studio és a Delphi termékeket
- A Borland új funkciókat biztosít a Microsoft Windows és a .NET alkalmazások leszállításának gyorsítására
- Borland: JBuilder 2006 - még szeptemberben
- A Borland Software megerősíti integrációját a Mercury BTO kínálattal
- Borland: felvásárolja a folyamat-tanácsadó TeraQuest céget
- Borland: Itt a JBuilder 2005, jön a Delphi 2005
- Borland: a Delphi 2005 bejelentése
- A BT a Borland szoftvermegoldását választotta
- Alerant és Borland: partnerkapcsolati együttműködés
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27