IDC: A SAS vezeti az adattárház eszközök piacát
Adattárház eszközök
Az adattárház eszközök – az ETL (az adatok kinyerését, átalakítását és betöltését biztosító) eszközök és az adatminőséget biztosító megoldások – az IDC definíciója szerint azok a szoftverek, amelyeket az adattárházak tervezésénél, tisztításánál, átalakításánál, betöltésénél és adminisztrálásánálalkalmaznak. A SAS szoros másodikként végzett az adattárházak információ-elérési eszközeinek kategóriájában is, amely az adattárházban tárolt információk elérésére és elemzésére szolgáló végfelhasználói eszközöket fedi le.
„A szervezet adattárháza a sikeres operatív üzleti adatelemzés létfontosságú eleme, és sok vállalat kezdi felismerni, hogy a nagy hatékonyságú és könnyen használható ETL eszközök a vállalat egészét átfogó üzleti intelligencia stratégia előfeltételét jelentik” – fejtette ki Joe Augustine, a SAS adatintegrálási stratégiájának vezetője.
SAS Enterprise ETL Server
A SAS adatintegrációs megoldásai lehetővé teszik, hogy a vállalatok bármilyen forrásból elérhessék adataikat, pontos és alapos üzleti adatelemzéseket készítsenek. A SAS Enterprise ETL Server a SAS vállalati üzleti intelligencia platformjának szerves része, amely egy integrált, nyílt és kiterjeszthető alapot szolgáltat az adatkinyeréshez és -szolgáltatáshoz. A Platform az adatok integrálásától és tárolásától az analitikai eszközökig olyan stabil architektúrát biztosít, amely támogatja a szervezet bármely szintjének üzleti folyamatait.
Kapcsolódó cikkek
- A távközlési és pénzügyi szektorra fókuszál hazánkban a Teradata
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Symantec adatközpont automatizálás Veritas Server Foundation megoldással
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
- HP adattárház-alapú megoldás a MAVIR-nál
- Az Accenture és a SAS közösen erősíti BI képességeit
- Szakmai elismerés és közönségdíj a SAS szoftvereinek
- Intelligens archiválási megoldás a Symantectől
- Korszerűbb kórházak SAS-sal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.