Megújult arculat és ügyfélszolgálat az Interware-nél
forrás Prim Online, 2005. november 20. 09:37
Az Interware megújult megjelenéssel és tartalommal fogadja honlapján a látogatókat. A látogató a cég hagyományait megőrző, de frissebb, dinamikusabb arculattal, piros-kék színvilággal találkozhat, mely része a cég arculati megújulásának.
Az új honlap új szemléletet is képvisel. A honlap mögött a portálrendszer is megváltozott, aminek köszönhetően egyszerűbb, átláthatóbb lett a korábbinál és képes az ügyfelek részéről érkező igényeket teljes mértékben kiszolgálni. Az internetszolgáltató az új portálra támaszkodva a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az online ügyintézésre, ezzel is növelve ügyfelei elégedettségét.
A honlap mellett megkezdte működését az Interware Call Center is. Mostantól kibővített létszámú, jól képzett csapat fogadja folyamatosan az ügyfelek hívását az 1213 telefonszámon.
A honlap mellett megkezdte működését az Interware Call Center is. Mostantól kibővített létszámú, jól képzett csapat fogadja folyamatosan az ügyfelek hívását az 1213 telefonszámon.
Kulcsszavak: Interware
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tisztaDSL konstrukció az Interware-nél
- HP bérszerver-megoldások az Interware kínálatában
- Telefon-előfizetés nélküli ADSL az Interware-től is
- Interware: WifiZone-nal bővített internetszolgáltatás
- Interware: WifiZone-nal bővített internetszolgáltatás
- VoIP és IPC a hazai vállalati telefóniában
- Sun bérszerverek az Interware Szerver Hotelben
- Interware - Windows-alapú tárhelyszolgáltatás
- Windows-alapú tárhely-szolgáltatást indít az Interware Rt.
- Megnövelt sávszélességű ADSL az Interware-nél