Megújult arculat és ügyfélszolgálat az Interware-nél

forrás Prim Online, 2005. november 20. 09:37
Az Interware megújult megjelenéssel és tartalommal fogadja honlapján a látogatókat. A látogató a cég hagyományait megőrző, de frissebb, dinamikusabb arculattal, piros-kék színvilággal találkozhat, mely része a cég arculati megújulásának.
Az új honlap új szemléletet is képvisel. A honlap mögött a portálrendszer is megváltozott, aminek köszönhetően egyszerűbb, átláthatóbb lett a korábbinál és képes az ügyfelek részéről érkező igényeket teljes mértékben kiszolgálni. Az internetszolgáltató az új portálra támaszkodva a jövőben még nagyobb hangsúlyt kíván fektetni az online ügyintézésre, ezzel is növelve ügyfelei elégedettségét.

A honlap mellett megkezdte működését az Interware Call Center is. Mostantól kibővített létszámú, jól képzett csapat fogadja folyamatosan az ügyfelek hívását az 1213 telefonszámon.
Kulcsszavak: Interware

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59