A CA nagyszabású integrált szoftver piacra dobásra készül
Ilyen kihívás például az IT-infrastruktúra egyszerűbb és hatékonyabb felügyelete, amelynek megvalósítását sokféle integrált és moduláris megoldással segítjük" - mondta előadásában Swainson a konferencia résztvevőinek. - Az EITM az IT infrastruktúra üzemeltetését átalakító jövőképünk. Olyan koncepció, amely integrált, automatizált és biztonságos platformra épülő termékekkel a nagyvállalati szervezet egészében egységesíti és egyszerűsíti az IT-üzemeltetését.
Swainson szerint a CA szemlélete valódi átláthatóságot teremt a nagyvállalati szervezetben és soha nem látott kontrollt biztosít a cégeknek informatikai környezetük felett. AZ EITM segítségével a nagyvállalatok hozzáigazíthatják IT-erőforrásaikat a szervezet üzleti szükségleteihez, és hatékony, eredményes és biztonságos infrastruktúrát hozhatnak létre. Ily módon a szervezet jobban tudja kezelni a kockázatokat, javíthatja a működést, kézben tarthatja költségeit, összehangolja az informatikai és üzleti szükségletek. E jövőkép jegyében a vállalat 26 új EITM-alapú megoldást mutatott be a konferencia három napja alatt: köztük nagyvállalati üzemeltetés-felügyeleti alkalmazások új változatait, valamint üzleti szolgáltatás-optimalizálási és biztonság-felügyeleti termékeket. A CA összesen több mint 85 olyan termékkel rendelkezik, amelyek kapcsolódnak az EITM-hez. Swainson azt is elmondta, hogy a CA iparágavezető szoftver fejlesztési tapasztalatával rendelkező olyan cég amely el tudja készíteni azokat a szoftvereket, amelyek meg is tudják valósítani az EITM-ben megfogalmazottakat. Az ágazatban mi kínáljuk a legátfogóbb portfóliót a nagyvállalatoknak szánt, szállítósemleges, integrált és moduláris IT-üzemeltetési, felügyeleti megoldásokból. Ezek mindegyikét bevált folyamatok és sikeres rendszerbevezetések alapján dolgoztuk ki" – fűzte hozzá.
- Meglátásom szerint a CA feladata az, hogy megértse, miként lehet sikeresen felügyelni ügyfelei IT-környezetének minden elemét, a régi rendszerektől a legújabbakig. Az EITM segítségével ügyfeleink úgy tudják összefogni IT-erőforrásaikat, hogy közben javítják azok menedzselhetőségét és biztonságát" - mondta el Swainson.
A CA vezérigazgatója arra is kitért, milyen lépéseket tett vállalata az elmúlt év során annak érdekében, hogy vezető pozíciót szerezzen az ágazatban az üzemeltetési, rendszerfelügyeleti szoftverek szállítása terén. Új vezetői csapatot állított fel tapasztalt ágazati szakemberekből; programokat indított ügyfél- és partnerkapcsolatai erősítésére; üzleti tevékenységét átalakítva nagyobb hangsúlyost helyezett a nagyvállalati rendszer-, biztonság- és adattárolásfelügyelet terén jelentkező növekedési lehetőségek kiaknázására; megnövelte növekedést ösztönző beruházásait, több fontos akvizíciót hajtott végre; és új márkaidentitást vezetett be.
Swainson emellett bemutatta a vállalat új márkanevét, a CA-t, és felvázolta a kapcsolódó márkaépítési stratégiát és márkaidentitást. A november 13. és 17. között megrendezett CA World 2005 konferencia (Technology Inside Out) a CA és a CA partnerei által szállított megoldások előnyeinek kiaknázásához kívánt segítséget nyújtani az ügyfeleknek. Az idei program kiemelt figyelmet szentelt a CA partnereinek és a fontosabb ágazatokat kiszolgáló megoldásoknak. A hasznos információkban gazdag szemináriumokat, intenzív oktatást, laborgyakorlatokat és páratlan kapcsolatépítési lehetőséget kínáló CA World mélyreható betekintést nyújtott az üzletmenet-folytonosságot javító és a nagyvállalatok hatósági megfelelését támogató megoldásokba, trendekbe, innovációkba és lehetőségekbe.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom rendkívüli közgyűlése döntött a csoport további integrációjáról
- A piacnál gyorsabb ütemben növekszik az Oracle Hungary
- Változott a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Pekingben lesz tavasszal az IDF
- Cisco: rekord a Cisco Expón, EMEA-szervizközpont Szombathelyen
- CA World 2007
- Új alelnök és oktatási vezérigazgató-helyettes a CA-nál
- CA: gyors növekedést ígér a magyarországi kereskedelmi vezető
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.