Cége egy kattintásra van a PC szakértőtől
OTS - Cégvonal, 2005. november 23. 09:59
Szolgáltatásunk 2004-től nagy sikerrel működött egyéni ügyfélkörben, így elég tapasztalat gyűlt össze, hogy elindítsuk a távsegítséget Kis -és közép-vállalatok részére is. Az eddigi visszajelzések alapján a felhasználók több mint 90 százaléka elégedett a szolgáltatással.
A támogatás az interneten keresztül valósul meg, ami rendkívül gyorssá teszi az elérhetőséget. A PC+ szolgáltatás egyedülálló biztonságot nyújt a felhasználók részére, és garantálja, hogy a felhasználói adatok elérése csak a felhasználó által beállított biztonsági szintnek megfelelően történhessen meg. A felhasználó kezdeményezésére létrejött kapcsolatban az ügyfél szabályozza a biztonsági szintet, azt a kapcsolat során bármikor módosíthatja vagy magát a kapcsolatot is megszakíthatja, így szabályozza a távsegítséget adó szakember adatelérési jogosultságát.
A szolgáltatás területei:
- Irodai szoftverekkel kapcsolatos problémák (Word, Excel,
PowerPoint, Outlook)
- Rosszindulatú programok elleni védekezés (vírusok,
kémprogramok)
- Új perifériák telepítése (nyomtató, szkenner, digitális
fényképező, webkamera, játékvezérlő)
- Telepítéstámogatás
- CD vagy DVD írás, ezzel kapcsolatosan felmerülő problémák
A távsegítség egy ikonra kattintással indul és a probléma megoldás egy cset ablakon keresztüli párbeszéddel indul, de ha szükséges bármikor bekapcsolható a PC-megosztás is, amikor a PC vezérlést távolról a felhasználó engedélyével át tudjuk venni. Ha nem működik az internet, hagyományos telefonkapcsolaton keresztül is elérhetőek vagyunk.
A szolgáltatással kapcsolatban további információ: 487-3020
A támogatás az interneten keresztül valósul meg, ami rendkívül gyorssá teszi az elérhetőséget. A PC+ szolgáltatás egyedülálló biztonságot nyújt a felhasználók részére, és garantálja, hogy a felhasználói adatok elérése csak a felhasználó által beállított biztonsági szintnek megfelelően történhessen meg. A felhasználó kezdeményezésére létrejött kapcsolatban az ügyfél szabályozza a biztonsági szintet, azt a kapcsolat során bármikor módosíthatja vagy magát a kapcsolatot is megszakíthatja, így szabályozza a távsegítséget adó szakember adatelérési jogosultságát.
A szolgáltatás területei:
- Irodai szoftverekkel kapcsolatos problémák (Word, Excel,
PowerPoint, Outlook)
- Rosszindulatú programok elleni védekezés (vírusok,
kémprogramok)
- Új perifériák telepítése (nyomtató, szkenner, digitális
fényképező, webkamera, játékvezérlő)
- Telepítéstámogatás
- CD vagy DVD írás, ezzel kapcsolatosan felmerülő problémák
A távsegítség egy ikonra kattintással indul és a probléma megoldás egy cset ablakon keresztüli párbeszéddel indul, de ha szükséges bármikor bekapcsolható a PC-megosztás is, amikor a PC vezérlést távolról a felhasználó engedélyével át tudjuk venni. Ha nem működik az internet, hagyományos telefonkapcsolaton keresztül is elérhetőek vagyunk.
A szolgáltatással kapcsolatban további információ: 487-3020
Kapcsolódó cikkek
- A cégvezetők 87 százaléka rosszul méri fel az IT-kockázatokat
- Biztonságos hangalapú online fizetés
- Microsoft Update-nek álcázott trójai
- Check Point: webalapú biztonságfelügyeleti megoldás
- Minden negyedik internetező elárulja a jelszavát
- Még drágább az adatod
- A legextrémebb vírusok toplistája
- Négy újabb javítás a windowsos Safarihoz
- Az internet biztonsága és a serdülők
- Sikeresen támadták a Pentagon levelezőrendszerét
Biztonság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.
2024. november 4. 13:17