Élre tört a Cisco a vállalati hangkommunikáció piacán
A Synergy Research Group „Piaci részesedések a vállalati hangkommunikációban 2005. harmadik negyedévében” című jelentésében beszámol arról, hogy a Cisco az IP-kommunikációs termékek eladása terén megelőzte minden versenytársát. A Cisco ugyan már évek óta vezető helyet foglal el az IP-telefónia piacán, de ez az első alkalom, hogy több IP-hangátviteli megoldást adott el, mint az összes többi gyártó IP, hibrid és TDM (időosztásos multiplexelés) alapú alközpontos telefonrendszere együttvéve.
A Cisco vezető pozíciója számos konkrét tényezőben nyilvánul meg. A Cisco eddig világszerte több mint hatmillió IP-telefont adott el, ezzel piacvezető szerepe vitathatatlan. A cég üzleti hangkommunikációs megoldásait alkalmazó ügyfeleinek száma világszerte meghaladja a 30 ezret; köztük több mint 80 olyan cég van, amely ötezernél több IP-telefont állított rendszerbe. A Cisco jelenleg közel 12 ezer hagyományos telefonkészüléket vált ki naponta, így a vállalati felhasználóknak módjukban áll megtapasztalni az új kommunikációs rendszerek nyújtotta fokozott termelékenységet, nagyobb rugalmasságot és könnyebb kezelhetőséget.
Kapcsolódó cikkek
- Az Airbus a Cisco egységes kommunikációs rendszerét alkalmazza
- A Cisco felvásárolja a BroadWare Technologiest
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Cisco Systems: javuló negyedéves eredmények
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Hungexpo: Cisco IP telefónia a kiállítóknak is
- Az S&T Magyarország Kft. a világ tíz legjobb Cisco partnere között
- A PanTel és a Wiera kísérleti mobil VoIP szolgáltatást indít
- Személyre szabható kommunikációs megoldás kis- és középvállalatoknak
- A Cisco megállapodott a WebEx felvásárlásáról
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
A dolgozók 83%-a szerint a mesterséges intelligencia javítja munkája hatékonyságát
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.