Automatizált pénzkereset

forrás Prim Online, 2005. december 1. 14:40
Ahogy az elnevezés is utal rá, a legtöbb ember arra használja az automatikus levelező rendszerét, ha van neki ilyen, hogy üzeneteket küldjön ki vele az embereknek. Ezek az üzenetek lehetnek például speciális szöveges/képes anyagok, köszönőlevelek, hírlevél- feliratkozáshoz megerősítések.

És ennyi. A legtöbben csak ilyesmire használják ezeket a tárhelyre telepített erőteljes eszközöket.

De nézzük meg, mi mindenre lehet használni a tárhely e gyöngyszemét, a Silihost Autoresponder levelezőt. Mit lehet elérni vele automatikusan, a fizikai jelenlétünk nélkül...

  • Minden elképzelést felülmúlóan automatizálhatjuk az online értékesítési folyamatunkat. (A feliratkozástól a megrendelésig, a termék kiküldésétől a pénz bankba érkezéséig! Webhoszting automatizmusunk még akkor is dolgozik, amikor szabadságon vagyunk!)
  • Egyik termék után a másikat értékesíthetjük a vásárlóinknak - automatikusan!
  • Olyan partnerekre tehetünk szert, akik saját tárhelyükön segítenek a termékünk hirdetésében, és egyúttal még nagyobb profithoz juttatnak hozzá! (Miközben Ön a Balatonon ücsörög.)
  • Rátalálhatunk rendkívül aktuális, új, magas profittal kecsegtető termékötletekre könnyen és gyorsan! (Igen, ezt is a tárhelyre telepített automatikus levelezőn keresztül.)
  • Több pénzt kereshetünk kevesebb órában! A szabadidőt így arra fordíthatjuk, amire szeretnénk.
  • Lényegesen lecsökkenthetjük a visszatérítéseket, ha ilyet ajánlunk az internetes üzletünkben.
  • Bizalmat és összhangot építhetünk ki, ami az egyszeri vásárlókat élethosszig tartó vásárlókká változtatja. (A tárhelyen tárolt különböző információkat érdeklődéssel fogják olvasni.)
  • Javíthatjuk az ügyfélszolgálatunkat és növelhetjük az ügyfelek elégedettségét! (Csökkentsük le a válaszidőt azonnalira!)
  • Jelentősen lecsökkenthetjük le az ügyfelek problémás e-mailjeinek számát, amikre válaszolnunk kell. (Ez önmagában naponta másfél órás időmegtakarítást jelenthet!)


Nézzünk egy példát arra, hogy a valós életben hogyan működik egy autoresponder.

Tegyük fel, hogy gyerekjátékokat áruló boltot üzemeltet a tárhelyén. Fontos közvetlen kapcsolatba kerülnie azokkal, akik a honlapjára
látogatnak, ezért felajánl nekik valami értéket, hogy megadják a nevüket és az email címüket. Mondjuk, ígér nekik egy ingyenes vásárlói
tájékoztatót a játékok biztonságáról.

Ehhez annyit kell tennie csak, hogy a vásárlói tájékoztatót feltölti az autoresponderbe, és amikor csak egy ilyen irányú kérelem érkezik a
tárhelyéről, akkor az adott email címre a rendszer ezt postázni fogja. Az autoresponder megjegyzi az email címet, így Ön felépít egy olyan listát, mely tagjai hozzájárultak ahhoz, hogy Ön emailt küldjön nekik. De itt nincs vége a történetnek.

Ön be tudja állítani követő levelek egy sorozatát, ahol tájékoztathatja az érdeklődőit arról, hogy milyen előnyöket jelentene nekik az, ha Öntől vásárolnák a játékaikat. A kulcs az, hogy az emailjei értékesek legyenek a vásárlók szemében. Ha értékes információkkal látja el őket, az bizalmat ébreszt bennük, és egy lépéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy akcióba lendüljenek és vásároljanak. Álljon itt egy példa az emailek sorozatára, amit ebben az esetben használni tudna.

  1. Vásárlói tájékoztató: Milyen biztonságosak a gyerekjátékok?
  2. A 10 legbiztonságosabb gyerekjáték: Itt megadhatja a boltjában található 10 legbiztonságosabb játékot. Mindegyik játékhoz tüntesse fel az adott játékhoz tartozó eladási oldalt is a tárhelyén.
  3. Játékok, melyekkel nem jó játszani: Itt közölhet egy cikket arról, hogy a gyerekek arca milyen veszélyeknek van kitéve, ha gyenge minőségű játékokkal játszanak. Szögezze le, hogy a boltjában kapható összes termék minőségi, és saját biztonsági tesztcsoportja által tesztelte is őket (már, ha ez igaz).
  4. Sürgősségi ellátás gyerekjáték-baleset esetén: Ez az e-mail koncentráljon arra, hogy mit kell tenni, ha egy gyerek megsérült egy gyenge minőségű játék miatt. Például: Kis darabot lenyelt, egy törött játékdarab megszúrta, a játék éles széle megvágta, stb. Küldjön egy kinyomtatható posztert, amit kiragaszthat a szoba falára vész esetére. A poszteren legyen jól láthatóan rajta az üzletének neve és e-mail címe.
  5. A gyerekének a biztonsága megfizethetetlen: Méltassa annak az előnyeit, hogy egy kis többletkiadással csúcsminőségű játékokat vehet ahelyett, hogy veszélyeztetné a gyerekének a biztonságát pár száz forint megtakarításáért. Itt felsorolhat néhány olyan játékot, melyek garantáltan nem törnek szét. Mindegyik játéknál legyen egy link a honlapja megfelelő oldalára.
  6. Télapó kívánságlistája: Ez lehet egy lista a legnépszerűbb gyerekjátékokról, melyeket árul, de egy kis csavarral. Ez a lista a TÉLAPÓTÓL való, és NEM NEKI küldik. Ezek azok a játékok, melyeket a TÉPAPÓ javasol, mert jó minőségű, tesztelt biztonságú játékok. Mint korábban, itt is minden termék után mutasson egy link a tárhelyére.
  7. INGYENES biztonsági teszt: Itt ajánljon egy kupont, amit az érdeklődő kinyomtathat, és elhozhat magával a boltjába, és amit beválthat egy általa hozott játék ingyenes biztonsági tesztjére. Emellett a kupon kedvezményt is biztosíthat egy új játék vásárlására.


Általánosságban az érdeklődőivel 5-7 alkalommal kell kapcsolatba kerülnie azelőtt, hogy vásárolnának. Egy ilyen 7 lépcsős követő
sorozatot alkalmazva számtalan órányi munkát megtakarít úgy, hogy közben növeli az eladásokat, majdnem erőfeszítés nélkül. Ha nem is játékboltot üzemeltet, a folyamat ugyanaz. Adjon hasznos információkat az érdeklődőinek, miközben linkek mutatnak a termékeire és
szolgáltatásaira, és vásárolni fognak.

Kulcsszavak: =silihostmarketing

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32