[origo]-Erste Bank online bank
Kiss Ádám Zoltán, 2005. december 10. 10:41
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött a T-Online Magyarország Rt. és az Erste Bank Hungary Rt., amelynek keretében banki szolgáltatásokat nyújtanak az internetszolgáltató által üzemeltett [origo] hírportálon keresztül. Az [origo] klikkbank márkanév alatt futó pénzügyi szolgáltatáscsomag többek között bankszámlát, bankkártyát, megtakarítási és hitellehetőségeket is tartalmaz, amelyeket főként online felületen keresztül tudnak a lakossági és mikrovállalati ügyfelek igénybe venni.
"Az online bank termékeinek kifejlesztése, piaci bevezetése és elfogadtatása ezért várhatóan hosszabb időt vesz majd igénybe, azonban a magyarországi internet elterjedésében olyan dinamikus növekedés várható a következő években, amely a jövő üzletágává teheti az online bankot mindkét fél számára" - mondta Simó György, a T-Online Magyarország Rt. Vezérigazgatója.
"A pénzintézet az értékesítési csatornáinak bővítésére törekszik, amelyben fontos szerepet szánunk az elektronikus formának" - mondta Kisbenedek Péter, az Erste Bank Hungary Rt. elnök- vezérigazgatója. "A virtuális bank ugyanis az előzetes felmérések szerint elsősorban azoknak a 25 és 45 év közötti felnőtteknek és 18-25 év közötti fiataloknak a körében válhat népszerűvé, akik az átlagnál nyitottabbak az innovatív pénzügyi szolgáltatások iránt" - tette hozzá Tátrai Bernadett, az Erste Bank Hungary Rt. igazgatósági tagja.
A pénzügyi szolgáltatáscsomagot a két vállalat ennek megfelelően alakította ki: tartalmaz egy bankszámlát, amelyhez internetbank, internetes fizetésre is használható bankkártya, telebank és sms-szolgáltatások is kapcsolódnak. Az klikkbank ügyfelei emellett betétet köthetnek le és folyószámlahitelt igényelhetnek. A szolgáltatásokat magánszemélyek és mikrovállalatok egyaránt igénybe vehetik.
A jövőben a klikkbank ügyfelei befektetési jegyeket vásárolhatnak majd, illetve további hiteltermékeket (hitelkártya, személyi kölcsön, lakáshitel) igényelhetnek az online bankon keresztül.
A partnerek a T-Online ügyfélkörének gyors "bankosodására" számítanak, ami a bevezetést követően éves szinten több tízezer klikkbank bankszámla nyitását jelentheti.
"A pénzintézet az értékesítési csatornáinak bővítésére törekszik, amelyben fontos szerepet szánunk az elektronikus formának" - mondta Kisbenedek Péter, az Erste Bank Hungary Rt. elnök- vezérigazgatója. "A virtuális bank ugyanis az előzetes felmérések szerint elsősorban azoknak a 25 és 45 év közötti felnőtteknek és 18-25 év közötti fiataloknak a körében válhat népszerűvé, akik az átlagnál nyitottabbak az innovatív pénzügyi szolgáltatások iránt" - tette hozzá Tátrai Bernadett, az Erste Bank Hungary Rt. igazgatósági tagja.
A pénzügyi szolgáltatáscsomagot a két vállalat ennek megfelelően alakította ki: tartalmaz egy bankszámlát, amelyhez internetbank, internetes fizetésre is használható bankkártya, telebank és sms-szolgáltatások is kapcsolódnak. Az klikkbank ügyfelei emellett betétet köthetnek le és folyószámlahitelt igényelhetnek. A szolgáltatásokat magánszemélyek és mikrovállalatok egyaránt igénybe vehetik.
A jövőben a klikkbank ügyfelei befektetési jegyeket vásárolhatnak majd, illetve további hiteltermékeket (hitelkártya, személyi kölcsön, lakáshitel) igényelhetnek az online bankon keresztül.
A partnerek a T-Online ügyfélkörének gyors "bankosodására" számítanak, ami a bevezetést követően éves szinten több tízezer klikkbank bankszámla nyitását jelentheti.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- Pénzügyi bűncselekményeket kiszűrő automata rendszer Linz szövetkezeti adatbankjánál
- Google: T-elitalálat
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Aktív trójai elleni védelem bankoknak
- Tovább erősít az Adnetwork
- Továbbra is dinamikusan emelkedik a mobilbanki szerződéssel rendelkezők száma
- Távolsági pénzátutalás mobiltelefonon
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Megújult az [origo]