S&T Magyarország: a NetApp Platinum partnere
Az S&T rendszerintegrátori tevékenységének fontos szelete a biztonságos adattárolási és archiválási rendszerek kiépítése, a hardver- és szoftverelemek biztosításával, mentőrendszer telepítéssel; ennek során előszeretettel alkalmazza a NetApp adattárolási megoldásait. Az S&T NetApp megoldásokra építette Magyarországon például a Plus Élelmiszerdiszkont vállalatirányítási rendszerének adatbázisát, egy bank nagy kapacitású tárolórendszerét, és folyamatban van egy hatalmas könyvtári és egy nemzetközi légiirányítási szervezet rendszerének kialakítása.
"NetApp Platinum partneri címünk elsőkézből származó információkat és kedvező árakat jelent - aminek elsősorban ügyfeleink lesznek a haszonélvezői" - mondta Szabó András, az S&T Magyarország Kft. szakértője. "A partneri megállapodásban három technikai munkatárs kiképzését vállaltuk, és ’Regional Service Provider’ jogosultságot kaptunk, tehát a környező országokbeli ügyfelek számára is végezhetünk szerviztevékenységet."
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Magyarul is elérhető az SSA ERP legújabb változata
- Új kihívások előtt a dinamikusan fejlődő S&T
- Hálózatfelügyelet a Cisco MARS-sal
- NetApp adatmenedzsment szoftver Microsoft SQL 2005-höz
- Az S&T az SSA Global oldalán beszáll az ERP üzletbe
- Költséghatékony támogatás kritikus üzleti folyamatokhoz
- Bemutatkozott az S&T csoport és az S&T Magyarország Kft.
- FlexFrame for mySAP Business Suite
- Belülről ismerik és kívülről tudják a hálózatot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.