Nőket célzó, új laptop kategória kibocsátására készül az Apple?

Kiss Ádám Zoltán, 2005. december 20. 14:11
Felmerült egy olyan új laptop-család kiadásának ötlete, mely már az Intel processzoraira épülne, és kis súlyával, valamint formatervezett küllemével elsősorban a női vásárlókat célozná meg.
Az elemzők szerint az Apple részesedése a noteszgépek piacán 3,9 százalék, ám ezt jövőre 4,7 százalékra tornászhatja fel a vállalat. Ennél akár sikeresebb is lehet a cég, ha valóban létrehoznak egy új kategóriát a márkán belül. A Taipei Times értesülései szerint az Intel következőgenerációs mobil központi egységeire épülő modellek jelentősen könnyebbek lesznek a jelenlegi Apple noteszgépeknél, és nem elsősorban műszaki adataikkal szeretnék elkápráztatni a vásárlókat. A vélhetően sem az iBook, sem a Powerbook sorozat részének nem tekinthető új kategória ma már koránt sem extrának tekinthető 12 inches és 15 inches kijelzőkkel kerülne forgalomba. Mivel ma már nehéz olyan márkás gépet venni, melyen ne futna minden hétköznapi alkalmazás, beleértve a középszintű multimédiás szoftvereket, itt sem a puszta teljesítmény lenne a vonzerő. A gépek valószínűleg igen könnyűek lesznek, és tetszetősek, maguk mögött hagyva a sokszor unalma, szürke, vagy egyszerűen igénytelen high-tech kinézetet. A szakértők szerint egy új, izgalmas formavilágot bátran felvállaló sorozat az Apple megbízhatóságával a hátérben nagy sikerre számíthat, különösen a női vásárlók között.

Kulcsszavak: notebook Apple

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36