A Morpho Communications idén megduplázta állandó ügyfeleinek számát

forrás Prim Online, 2005. december 27. 09:05
A Morpho Communications az idén az APC-vel, az Apple-lel, a Miniszterelnöki Hivatal EDR Titkárságával, az IKO-Telekom Média Holdinggal, a Nextira One-nal és a Navigátor Rt.-vel bővítette állandó ügyfeleinek körét.
A Morpho Communications emellett új projekteket bonyolított le a Logitechnek és a Geodisnak, így referenciái között az ICT iparág szinte minden területe fellelhető. Az ügynökség az üzleti kommunikáció mellett a B2C kommunikáció és az életmód jellegű megjelenések területén is jelentős eredményeket ért el. A 2005-ös év során összesen 54 médiaeseményt szervezett és 259 sajtóközleményt adott ki, valamint több mint 100%-kal több megjelenést ért el ügyfelei számára. A Morpho csapata 2005-ben újabb szakemberekkel 15 főre bővült.
Kulcsszavak: Morpho Communications

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36