Az Oracle Advanced Procurement vezeti az eSourcing piacot
A beszerzést hatékonyságát segítő eszközök iránt Magyarországon is nő a kereslet
Idén ez a második alkalom, hogy az Oracle Advanced Procurement megoldást a Forrester a hasonló integrált vállalati alkalmazáscsomagokhoz képest vezetőnek ismerte el (az első a 2005. január 4-én megjelent, „Forrester Wave: eProcurement Solutions” címmel Andrew Bartels által készített jelentés volt).
„A pénzügyi vezetők konkrét bizonyítékokat követelnek a beszerzésoptimalizálási megoldás nyereségnövelő hatásának igazolására. Ma már nem elég a „megtakarítások maximalizálásának” hangzatos ígérete, ha az nem párosul a beszerzési irányelvek pontos definiálását és szigorú érvényesítését biztosító eszközrendszerrel” – mutatott rá Meg Lloyd, az Oracle beszerzési alkalmazásfejlesztésért felelős elnökhelyettese. „Az Oracle hosszú távon gondolkodik, és tudja, hogy a piac azt a megoldást díjazza majd, amely mindkettőt egyszerre biztosítja, ezért igen sokat fektet a lehető legjobb szállítókiválasztási és beszerzési alkalmazások kifejlesztésébe.”
A vállalatok számára egyre nehezebb növelni vagy fenntartani termékeik nyereséghányadát, így mind a közvetlen, mind a közvetett anyagok beszerzésénél törekszenek a kötött szempontrendszeren alapuló stratégiai szállítókiválasztásra az optimális ár-érték arány érdekében. Az eSourcing olyan eszközök és funkciók együttese, amellyel a vállalatok felmérhetik a költségmegtakarítási lehetőségeket a preferált szállítók kiválasztása és a kondíciók kialakítása során.
Az Oracle Advanced Procurement mindezt integrált alkalmazáscsomagban teszi elérhetővé, így a felhasználó szervezet jelentősen csökkentheti az áruk és szolgáltatások beszerzésének költségeit, és optimális árakat alkudhat ki szállítóival. Emellett felgyorsul a beszerzés folyamata, és pontosan teljesíthetők az előírások.
„Az egyre fokozódó üzleti verseny hazánkban is jól nyomon követhető, akár a cégek költségcsökkentésre irányuló törekvésein keresztül. Ennek egyik legfontosabb területe a beszerzés, amelyről még napjainkban sem mondható el, hogy megfelelő szintű üzleti szoftverekkel kellően el lenne látva” – mondta Major Gábor, az Oracle Hungary alkalmazások üzletágának vezetője. „Ennek tudható be, hogy hazánkban is egyre fokozódó érdeklődés tapasztalható az Oracle Advanced Procurement szoftvercsomagja iránt. Ez a teljes beszerzési vertikumot átfogó komplex megoldás, amely ugyanakkor – moduláris felépítésénél fogva – lehetőséget nyújt a részenkénti bevezetésre is. Az Oracle Advanced Procurement terméket használja hazánkban többek között a Tesco Globál Áruházak Rt. is” – tette hozzá.
sajtóközlemény
Kapcsolódó cikkek
- Jelentősen javította eredményét az Oracle
- Oracle: Automatikus szinkronizálás és még több mobil platform támogatása
- Jön a 11g: 4 év után az első jelentős Oracle adatbázis-frissítés
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Oracle: új világrekord négymagos és nyolcmagos platformokon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.