Internetalapú vezetési alkalmazások: Magyarországon 2006 rekordév lesz
A Hollandiában 1984-ben alapított Exact Holding a világ valamennyi kontinensén összesen 60 leányvállalattal és 20 disztribútori partnerrel rendelkezik. Az Exact vállalatirányítási rendszerei világszerte olyan jelentős felhasználók munkáját segíti, mint egyebek mellett a Raiffeisen Investment, a Siemens, a KLM, a PriceWaterhouseCoopers, a L’Oreal, a Tele2 vagy a Caterpillar. Az Exact hazai leányvállalatának vállalatirányítási rendszerét Magyarországon egyebek mellett a Rynart Transport, a Lilly Hungária vagy a Hungarotruck használja sikeresen.
Az Exact Magyarország közel tíz éve működik hazánkban, mára félmilliárd forintot meghaladó éves forgalmával és többszáz állandó ügyfelével az ERP rendszerek multinacionális szállítói között a piac három vezető szolgáltatójának egyike. Az e-business-ben rejlő lehetőségek kihasználásával az Exact tervei szerint három éven belül megduplázza jelenlegi forgalmát, és a felhasználók számának tekintetében szintén radikális növekedésre számít.
Az Exact Magyarország irányítását az elmúlt év végén Kiss Judit vette át. A szakember mintegy 15 éve dolgozik a vállalatirányítási szoftverek piacán. Felfogása szerint az új vezetés legfontosabb feladata a piaci elvárásoknak megfelelően hamarosan bemutatásra kerülő új ERP szoftver bevezetése.
„Rendkívül izgalmas folyamat előtt állunk, és bízunk benne, hogy új rendszerünk hasonlóan nagy sikereket fog elérni a hazai felhasználók között, mint ahogy az a közelmúltban számos nemzetközi partnerünk esetében is történt. A robbanásszerű fejlődés, az egyértelműen pozitív piaci tendenciák a felkészült szolgáltatók számára komoly lehetőségeket hordoznak. Az Exact célja mindazonáltal az, hogy a magyarországi bevezetésre váró új megoldásunk sikere mellett partnereink ne csupán ERP szoftverszállítóként számítsanak ránk, hanem bármilyen jellegű informatikai kérdéssel hozzánk forduljanak. Az egyre összetettebb vállalati kihívások megválaszolására ugyanis csak a partnerek közötti komoly bizalom teremthet kellően erős alapokat” – nyilatkozta Kiss Judit, az Exact Magyarország ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.